Fibank с награда за постижения в маркетинговите комуникации

Eкипът на Дирекция „Маркетинг и реклама" на Fibank беше отличен с престижната награда на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – награда за изключителни постижения в маркетинговите комуникации.

Призът бе връчен на целия маркетингов екип на Fibank в категория: Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара за проекта Дигитална карта.

През 2015 година екипът на банката беше отличен и като финалист за най-добър маркетингов екип от наградите на БАР в категория Корпоративна социална отговорност за проекта „Едно послание на Fibank".

Наградите на Българската асоциация на рекламодателите сe дават за най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. Тази година надпреварата се проведе с мотото „Raising the БАР".

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"