Hummer излиза с мощност 1000 конски сили

Американският всъдеход се завръща като електромобил

Ускорява за 3 сек от 0 до 100 км/ч

Хиляда конски сили, 560 км пробег със заредена батерия, брутален дизайн на бойна машина и върхова проходимост (почти) като танк. Култовият Hummer се завръща, готов да премине през всички препятствия с чудовищната мощност на новото си електрическо сърце.

Знаменитият американски всъдеход се трансформира в електромобил, който със своя зрелищен външен вид и безпрецедентни офроуд качества засенчва всички останали модели, представящи се за SUV. Преди 10 години производителят General Motors спря последния Hummer заради жадния за гориво двигател и високото ниво на отделяните вредни емисии. Марката Hummer беше закрита, затова новото издание ще се появи под друг бранд от концерна, известен със своите пикапи - GMC. Новият GMC Hummer EV излиза също като пикап с двойна кабина и товарен отсек, но няма да замърсява с нищо околната среда.

Автомобилът запазва агресивния дизайн, който гръмко афишира изконното му предназначение да служи като военно превозно средство. Каросерията също е много специфична правоъгълна форма с къси надвеси и широка следа на огромните колела с размер до 37 инча. Преминаването през всякакви терени е гарантирано от многобройни офроуд функции, които са неприсъщи за масовите SUV-ове.

Сред тях е системата за завиване на всички колела, която позволява на GMC Hummer EV да се движи диагонално напред и настрани с ъгъл до 10 градуса. Въздушното окачване е с пределно голям ход, за да се преодоляват трудни препятствия. Солидни метални плочи защитават дъното на каросерията и основните компоненти на задвижването. За още по-добър контрол водачът следи чрез камери на екрана в кабината какво се случва под автомобила.

На пазара ще излязат варианти на модела с два и три електродвигателя. В зависимост от това мощността варира от 634 до 1014 конски сили. Максималният въртящ момент изглежда зашеметяващ - 15 600 Нм. Това не е изходната стойност от моторите, а подавания въртящ момент към колелата след системите за мултипликация и 4х4. Благодарение на огромния електрически ресурс гигантът спринтира по-бързо от Ferrari и ускорява само за 3 секунди от 0 до 100 км/ч. Заредената батерия осигурява пробег до 560 км, като на бърза станция само за 10 минути се акумулира енергия за изминаване на 160 км.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Ангел Виденов

Този уебсайт използва "бисквитки"