Руският изтребител Су-57 от пето поколение трябва да се появи за първи път на чуждестранно авиошоу, както се потвърждава от пристигането на два от самолетите в Гуангдонг, Китай, за участие в Китайската международна авиационна и космическа изложба - събитие, по-известно като авиошоуто в Джухай. Първият от самолетите пристигна на 3 ноември, летейки от Русия със спиране за гориво на международното летище Тайюан Усу в северен Китай, докато вторият беше доставен за статичен дисплей на тежък самолет Ан-124, пише Military Watch Magazine. На зрителите беше даден безпрецедентен достъп до годния за летене самолет, като снимки в близък план бяха широко разпространени в западния свят, за да се твърди, че изтребителната програма страда от силно съмнително качество на производство. Снимките наистина показват използване на видими болтове, лошо монтиране на панела, несъответствия в сглобяването и използване на болтове с различни типове глави. С видими пролуки между много от повърхностите на самолета и изпъкнали винтове и нитове, показаният изтребител наистина изоставаше с десетилетия от преобладаващите разработки в стелт технологиите и не успя да осигури наистина пето поколение слабо видими способности.
Докато показаният Су-57 далеч не беше стелт, това едва ли се отрази зле на цялостната програма. Това се дължи на факта, че изтребителят не е сериен модел, а ранен прототип - а именно корпус T-50-4, който е едва четвъртият прототип, създаван някога в началото на 2010 г. Вторият самолет, доставен за статичен показ, също беше само малко по-добър и беше прототип с номер Т-50-7. Индивидуално построените прототипи на самолети във всички програми за изтребители от пето поколение далеч не са стелт, като западни източници, които се стремят да критикуват руската бойна авиационна индустрия, постоянно публикуват снимки на прототипи на Су-57, за да твърдят, че опитът на руската индустрия да произведе стелт изтребител е довел до самолети с много лошо качество. Въпреки че има малко двойни факти, че Су-57 е по-малко стелт от най-новите китайски изтребители J-20 и американските F-35 от пето поколение, стелт способностите на руския самолет все пак се считат за уважавани, като качеството на серийно произвежданите самолети е показано като високо. Руското министерство на отбраната публикува първите изображения на Су-57 в серийно производство през август 2020 г., като показатели като допустимите отклонения на панелите на кожата подчертават много по-високо качество на продукцията, пише Military Watch Magazine.
Решението да се изпратят прототипи на Су-57 на авиошоуто в Жухай и да се позволи внимателна инспекция на самолетите, може да се окаже пагубно за репутацията на програмата, като позволи да се разпространи силно подвеждащ разказ относно лошото производствено качество на самолета. Въпреки че при нормални обстоятелства би се очаквало да бъдат показани самолети за серийно производство от една от най-новите производствени партиди, фактът, че Русия в момента е в състояние на конфликт с Украйна и редица западни държави, затруднява пощадата на петия поколение бойци от фронта. Русия разполага с по-малко от два полка Су-57, които разполагат около 30 или повече изтребители, като само 22 са били в експлоатация в началото на годината. Вероятно най-големият недостатък на програмата Су-57 не е качеството на самолета, а по-скоро сериозните закъснения за започване на производство, оставяйки ВВС далеч от флота от 200 изтребителя, първоначално планиран да бъде въведен в експлоатация до 2025 г.
Су-57 използваха способностите си за стелт, за да действат в райони с висока концентрация на украинска противовъздушна отбрана, най-вече в началото на октомври, когато един от самолетите беше използван за сваляне на руски прототип на дрон С-70, който изглеждаше готов да се разбие в украински държана или територия на НАТО. Изтребителите са били използвани за прецизни удари и мисии за потискане на противовъздушната отбрана , като първоначалните доклади за разгръщане на Су-57 за бой въздух-въздух са подкрепени от по-късен доклад от януари 2023 г. на британското министерство на отбраната, че изтребителите „изстрелват дълго обсег на ракети въздух-земя или въздух-въздух в Украйна.“ Въпреки че са използвани в ограничен брой, самолетите имат далеч най-високите нива на използване в бойни действия с висока интензивност от всички от своето поколение и предоставят набор от уникални способности в украинския театър, които ги накараха да бъдат използвани с нарастваща интензивност. Фактът, че руските военновъздушни сили не успяха да спестят дори един сериен изтребител за авиошоуто в Джухай, съответно се тълкува като подчертаване на стойността, приписвана на самолета в текущите операции, пише още изданието.