Нов концептуален дизайн за самолет за зареждане с гориво във въздуха със сложни способности за стелт беше представен от подразделението за напреднали проекти Skunk Works на Lockheed Martin, като самолетът е направен да зарежда два F-35A на ВВС на САЩ с двойка стрели, съобщава Military Watch Magazine. Характеристиките на стелт, наблюдавани на самолета, включват слабо забележимо оформяне на капсулите на върховете на крилата и извита линия около предната част на фюзелажа и продължаваща в задната част на корените на крилото. Показан за първи път на неотдавнашния годишен симпозиум на Airlift/Tanker Association, предложената нова конструкция на самолета има стреловидни основни крила и хоризонтални стабилизатори с наклонени външни вертикални стабилизатори. Съобщава се, че самолетът ще бъде безпилотен или по избор пилотиран, следвайки разработката на много по-малкия безпилотен MQ-25 Stingray от Boeing за операции за зареждане с гориво във въздуха. Най-новият дизайн далеч не е първият, показан от Lockheed Martin като предложение за нов клас танкери със стелт възможности, което се счита за особено спешно необходим тип актив, тъй като Пентагонът се фокусира все повече върху Тихия океан.
Military Watch Magazine посочва още, че моментът на разкриването на новата концепция за стелт танкер е важен, тъй като ВВС на САЩ от месеци преоценяват програмата си за шесто поколение изтребители NGAD, която беше предназначена да осигури много високопроизводителен изтребител за превъзходство във въздуха на дълги разстояния за операции в Тихия океан. Евентуалното отменяне на програмата за изтребители и други предложения за много по-малък самолет с по-малък обсег за намаляване на разходите ще гарантират, че най-добрите изтребители на ВВС все още ще бъдат силно зависими от поддръжката на танкери за зареждане с гориво във въздуха, за да работят в голяма война срещу Китай или Северна Корея. Въпреки че американският флот от танкери представлява повече от половината от самолетите за презареждане във въздуха днес, той не само остарява бързо, но и способността му за оцеляване срещу ракетни атаки с голям обсег е все по-ограничен, като Китай разполага с набор от добре оптимизирани активи „убиец на танкери“. Фактът, че средно китайските изтребители имат много по-голям обсег от американските, като най-добрият изтребител в страната J-20 има над два пъти по-голям обсег от F-35 или F-22, допълнително изостря необходимостта от оцеляващ стелт танкер за преодоляване на пропастта. Безпилотен самолет, който е много по-малък от съществуващите танкери като KC-46, също би довел до известна степен на разход и вероятно ще струва значително по-малко от клас голям пилотиран танкер.