Нова война във футбола: Звезди срещу спонсори на Евро 2020

Евро 2020 се газира далеч преди да дойдат напечените мачове от елиминационната фаза. Битката на терена се пренесе и в залата за пресконференции, където влиянието на Кристиано Роналдо достигна до фондовата борса. Португалецът извади от кадър две бутилки на един от спонсорите на турнира „Кока Кола“, заменяйки ги с вода. Действията му свалиха акциите на компанията с 1.6%, а впоследствие бяха изкопирани и от негови колеги от другите отбори. Пол Погба от Франция по същия начин елиминира „Хайнекен“, въпреки че той бе…безалкохолен. А Мануел Локатели, новият любимец на Италия, на свой ред разкара безалкохолните, предпочитайки да заложи на вода. Войната между играчи и напитката бе видима на самия старт на големия форум, бе въпрос на време УЕФА да се намеси. И това се случи.

 

"УЕФА напомня на националните отбори, че партньорствата са ключови за организирането на турнира и за развитието на футбола в Европа, включително младежкия и женския футбол – обясни директорът на централата Мартин Кълън. - Те са длъжни да спазват правилата на турнира чрез своите федерации. Никога не наказваме играчи директно от УЕФА, а чрез национални федерации, които са подписали договори.“

И изведнъж всичко се промени, а някои дори намериха оригинален начин да се обяснят в любов на могъщата иначе компания. Андрий Ярмоленко, избран за играч на мача Украйна – Северна Македония (2:1), директно пожела да стане рекламно лице.

„Взимам „Кока Кола“, взимам и „Хайнекен“ – обяви с усмивка авторът на първото попадение в мача. – Свържете се с мен.“

Преди това пък Станислав Черчесов, селекционерът на Русия, използва една от безалкохолните бутилки, за да отвори другата и директно отпи в ефир от известната безалкохолна напитка. В четвъртък вечерта и треньорът на Белгия Роберто Мартинес изрази подкрепата си към „Кока Кола“, но действията му не бяха случайни. Роберто Мартинес грабна бутилка в началото на пресконференцията, а след това я върна на мястото й.

„Червените дяволи обичат Кока Кола“, засмя се опитният специалист. Американският гигант все пак е и един от спонсорите на националния отбор. Последната дума все пак бе на Ромелу Лукаку. Звездата на Белгия се обясни в любов на безалкохолните, но пък премахна „Хайнекен“-а. Защото в крайна сметка всичко опира до пари. А играчите не са доволни, когато не получават допълнително, дори когато са презадоволени финансово.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"