Общинска банка с нова идентичност

Общинска банка обяви днес своята нова идентичност на марката, отразяваща амбицията за растеж и ангажимента на банката към потребителите. 

­­Новата визуална идентичност на Общинска банка цели да отговори както на динамиките във финансовия сектор и модернизирането на процесите в банката, така и на очакванията на клиентите тя да бъде близо до тях.  Новото лого е визуален израз на еволюцията на банката. То съчетава в себе си модерните технологични тенденции със запазването на традиционните ценности на Общинска банка. Дизайнът е изчистен, динамичен и създаден с мисъл за съвременния потребител.

„Във времена, в които всички банки отделяме огромен ресурс, за да подобряваме дигиталните си услуги, ние от Общинска банка не забравяме, че в персоналното общуване на живо с нашите клиенти се крие ключът към устойчивото доверие. Освен в технологии ние инвестираме и в хората,  като една от стъпките, която сме  предприели в тази посока, е обновяването на офисите ни и превръщането им в още по-привлекателна среда, в  която всеки потребител може лица в лице да получи компетентна консултация и устойчиви финансови съвети, съобразени с индивидуалните му потребности.“, сподели г-н Борислав Чиликов, Изпълнителен Директор и член на Управителния съвет на Общинска банка АД.

С ребрандирането и цялостното обновяване на офисите си Общинска банка дава заявка за устойчиво развитие в бъдеще с фокус върху иновациите и дигитализацията, но същевременно и остава стабилен и надежден партньор за своите клиенти. Чрез новата си идентичност, Общинска банка подчертава своята цел да бъде съвременна, адаптивна и близка до хората банка.

TRUD_VERSION_AMP:2//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"