Проучване на eBag: Средният разход на домакинство за едно пазаруване е 130 лева, а месечният надвишава 710 лева

Онлайн платформата постига изключителна клиентска удовлетвореност сред потребителите, избрали да изпълняват седмичния си пазар онлайн

 През 2023 г. средните разходи за пазар на едно домакинство се увеличават, сочи проучване на eBag, онлайн ритейлър, който осигурява на клиентите си достъп до огромно портфолио от продукти на едно място. За сравнение, единичната потребителска кошница (поръчка) на клиент в eBag за 2022 г. бе на стойност 120 лв. В момента средният разход на домакинство за едно пазаруване вече е 130 лева, а месечният надвишава 710 лева. В проучването са участвали приоритетно семейства с 2-ма и повече души в едно домакинство (86% от запитаните).

„Повишението не се дължи само на инфлационните процеси, които до голяма степен са овладени, но и на това, че веднъж изпробвал услугата, клиентът прехвърля все по-голяма част от седмичния си пазар в онлайн среда“, казва Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag. Клиентите намират всичко необходимо за седмичния си пазар в платформата, включително продукти от аптека, медицинска козметика, стоки за дома и други. “eBag изпълва напълно категорията и възприятията за one-stop-shop, без нуждата от обикаляне по специализирани магазини”, допълва Иван Александров.

През последните 3 месеца в eBag се забелязва увеличение на покупките в ключовите продуктови категории, като плодове и зеленчуци, млечни продукти и основни храни.

Какво най-често избират да пазаруват потребителите в eBag по категории?

Продуктите на промоция са допълнителен стимул при клиентите да поръчват по-големи количества. Това заявяват 58% от участващите в проучването. При онлайн пазаруването стоките се доставят до вратата на дома, което спестява нуждата от транспорт,  носене на тежките торби и това прави промоционалните стоки още по-атрактивни. Мотивация при клиентите да сменят даден традиционен продукт от списъка за пазар с такъв, който в момента е с отстъпка, също е при значителен процент от респондентите или 55%. В eBag всяка седмица клиентите откриват над 1 000 продукти на промоция.

Според данните на онлайн ритейлъра за месец октомври 2023 г., 22% от клиентите традиционно поръчват продукти от аптека, 31% намират необходимите стоки в секцията За бебето, а 41% от потребителите намират необходимото за личната грижа и пазаруват козметика през онлайн платформата. 

За периода август-октомври 2023 г. 5-те най-пазарувани продукта от категорията Храни в eBag са банани, прясно мляко, яйца, краставици и картофи. 

89% от клиентите на eBag изразяват пълна удовлетвореност от продуктите и услугата с доставка до врата за 3 часа. Намерение да продължат да пазаруват онлайн хранителни продукти и стоки за дома през платформата заявяват 75% от участващите в проучването на eBag. „Тази клиентска удовлетвореност идва от постоянното качество на услугата и че взимаме мнението на клиентите под внимание“, коментира Иван Александров и допълва: „Когато пазарувате в конвенционален супермаркет, след преминаването на касата, няма отчет за изживяването и Вашата гледна точка. В eBag това се случва след всяка поръчка. След доставката, получавате съобщение, с което най-общо търсим Вашата обратна връзка“.

Очакванията за 2023 г. са eBag да отбележи ръст в оборота от 35% и това ще бъде първата година в която компанията излиза на печалба. eBag продължава да надгражда онлайн преживяването при пазаруване на хранителни стоки, продукти за дома и лична грижа в България, комбинирайки удобство, качество и подход, насочен изцяло към клиента.

TRUD_VERSION_AMP:2//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"