С празничното пазаруване eBag ще надхвърли 500 000 поръчки на хранителни стоки за 2022 г.

Най-големият онлайн супермаркет у нас не отчита намаление в потреблението, въпреки инфлационните процеси

 Почти 500 000 са реализираните и доставени поръчки на храни и стоки за дома за 2022 г. на клиентите на eBag до края на месец ноември. Това е увеличение с над 30% в сравнение на същия период за миналата година. Броят пакетирани и доставени до домовете на потребителите на eBag артикули от началото на 2022 г. е над 12,5 милиона, като продуктите, поръчани от клиентите, от категория „Плодове и зеленчуци“ са над 2,2 милиона кг.

За настоящия месец декември наблюдаваме повишен интерес към услугата и разбира се повече поръчки от страна на клиентите ни, заради предстоящите празници. Средно на ден очакваме да доставяме по над 2 000 клиентски поръчки“, коментира Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag и допълва, че въпреки повишената инфлация в България за 2022 г. не се наблюдава намаление на обема на пазаруване на храни през платформата. „Нещо повече, очакванията ни са повишение в оборотите с около 40% за тази година и достигане на оборот от 60 милиона лева за годината”, казва още той. Предизвикателствата на икономическата рецесия по-скоро до момента повлияват върху потребителските решения по отношение на покупки извън хранителните стоки, които традиционно присъстват в дома.

Основните продукти, които са необходими за традиционната българска трапезата за Бъдни вечер тази година са на обща индикативна стойност 60.83 лв. За тази сума в списъка за пазар за празника ще присъстват всички традиционни продукти за 24 декември, в следните количества: боб пакет 0.500 кг, кисело зеле 1 кг (зелка във вакуум), ориз пакет 0.500 кг, сушени чушки 0.200 кг, брашно за питка 0.500 кг, точени кори 1 пакет, тиква 1 брой, ошав, подправките – канела, джоджен, бакпулвер, чубрица, магданоз, червен и черен пипер, сол, както и чесън 0.100 кг, моркови 1 кг, олио 1 л, орехи 0.100 кг и бутилка българско червено вино.

Топ 20 на най-търсените продукти от клиенти на eBag за месец декември 2022 г.:

1. Яйца; 2. Хляб; 3. Картофи; 4. Кисело мляко; 5. Прясно мляко; 6. Масло; 7. Сирене;  8. Банани най-продаваният продукт за 2022 г.; 9. Кашкавал; 10. Лук; 11. Вода; 12. Домати;  13. Моркови; 14. Кайма; 15. Тоалетна хартия; 16. Сметана; 17. Краставици; 18. Маслини; 19. Захар; 20. Майонеза

Необходимите продукти за коледния обяд или новогодишната вечеря, чрез поръчка от eBag, могат да пристигнат до трапезата директно от българска ферма, дори и най-отдалечената от дома на клиента. „Голямото портфолио от артикули, което поддържаме в склада ни, софтуерът, който сме разработили и процесите които сме изградили, ни дават възможност качествено да селектираме и грижливо съхраняваме хранителните продукти, които бързо и лесно да достигат до клиентите“, казва още Иван Александров. Без необходимо допълнително време за обикаляне по специализирани магазини за месо, риба, млечни, дори био и нишови продукти, достъпът до храни от родни производители е безпрепятствен. Започнато е изграждане на фотоволтаична централа, която ще бъде завършена в началото на 2023 г. и чрез тази инвестиция онлайн супермаркетът ще покрива от 80% до 100% от енергийните си нужди.

Единичната потребителска кошница (поръчка) на клиент в eBag за 2022 г. средно включва 28 артикула и е на средна стойност 120 лв. Най-често продаваният продукт през платформата са бананите, следвани от картофи и краставици. Онлайн поръчките на храни в eBag над 100 лв. са с безплатна доставка, което допълнително прави потребителите по-лоялни към този канал на пазаруване. Още повече с повишаващите се цени на горивата и в търсене на повече време за работа или лично време, клиентите отчитат, че онлайн пазаруването на храни освен време, може да им спести и средства, които иначе биха похарчили за транспортиране на продуктите или при емоционално пазаруване във физическия магазин. Освен това, при онлайн пазаруването на хранителни продукти няма изненада накрая на касата. Клиентът постоянно следи общата стойност на продуктите в кошницата, което е по-ефективно управление на общия за пазара разход.

В eBag са налични и продукти в партньорство с платформата ДарПазар, която предлага играчки за елха, свещи и други предмети с коледен дух, изработени от хора с увреждания, в риск или със специални нужди. 100% от приходите ще бъдат предоставени на съответните социални предприятия, които са ги изработили.

TRUD_VERSION_AMP:3//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"