В месеца на влюбените efbet подарява по 14 тенис ракети за Нея и за Него

Международният бранд efbet съвсем наскоро отбеляза 30-годишнина. С нея е свързан и 30% повече бонус под надслов 30 години – 30% повече бонус.

По случай кръглата годишнина още в началото на годината брандът стартира мащабна рекламна кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.

Като генерален спонсор на родното футболно първенство ‚efbet Лига и редица други спортни федерации и имена, очаквано е операторът да избере български спортисти и звезди. Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов. Мотото на кампанията е «До всеки истински играч, стои друг играч!“

Цялостната рекламна концепцията е дело на една от най-успешните творчески агенции „Saatchi & Saatchi”, които направиха тийзър (подгряващо видео). Последвалата  «взривна вълна» от коментари в интернет (и не само). са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията. Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизвика 40-секундното видео.

Освен имиджовата кампания и все по-атрактивните бонуси и предложения, efbet предлага игри и томболи за своите фенове. Този февруари във връзка провеждането на Australian open /8-21 февруари/, както и месеца на любовта, българският букмейкър тематично подарява 28 тенис ракети  - висок клас. По 14 за Него и 14 за Нея. Достатъчно е само да се регистрирате в периода 8-ми (20.00 часа) до 21-ви февруари (00.00 часа), с промокод 0214 за дамска ракета и 1402 за мъжка ракета и автоматично участвате в томбола, която ще се проведе на 25-ти февруари. Всичко за томболата може да прочетете в профила на efbet във Facebook, където  се провежда играта. Пълните условия на играта, можете да видите ТУК. Печелившите ще бъдат обявени на 25 февруари отново във Facebook.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"