А1 получи златно отличие за развитието на женската общност A1FemCircle и втора награда за подкрепата на А1 за младите таланти в сферата на технологиите по време на Годишните награди на СЖББ.
Две награди за маркетингови комуникации за кампаниите „Много неща не можеш да предвидиш. Роуминга от А1 можеш" и „Свързва ни доброто: Дари за децата, А1 ще удвои" на Годишните награди на БАР.
А1 беше отличена с четири награди от два престижни конкурса – Националните награди „Вдъхновяващи постижения за многообразие, равнопоставеност и приобщаване“ на СЖББ и Годишните награди за най-високи постижения в маркетинговите комуникации, организирани от БАР. Признанията подчертават приноса на компанията в създаването на женска общност, развитието на младите таланти, подкрепата за устойчиво развитие на обществото и интегрираните маркетингови комуникации.
По време на церемонията на годишните награди на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) най-високото отличие в категория „Вдъхновяваща инициатива за овластяване на следващото поколение жени таланти в бизнеса“ беше присъдено за A1FemCircle. Инициативата обединява дамите в компанията в устойчива и подкрепяща общност, насърчавайки тяхното професионално и личностно развитие. Отличието е признание за усилията на компанията да бъде пример за организация, оценяваща индивидуалността, разнообразието и равните възможности, където всеки член на екипа допринася в създаването на цветната работна култура чрез своите лични качества и професионална експертиза.
Журито в конкурса на СЖББ оцени високо и цялостната подкрепа от А1 за младежите в сферата на технологиите в категорията „Вдъхновяваща инициатива за интеграция на младите хора и реализиране на потенциала им в България“.
Програмата за развитие на младите таланти включва различни инициативи, сред които A1 STEMfem Junior – пилотен проект за вдъхновяване на младите момичета в технологичния свят, A1 Tech Talents - първия клас в специалност „Телекомуникационни технологии“ в партньорство с ВУТП, както и стажантските и практикантските програми, предоставящи реална работна среда за развитие на професионални умения и реализация в бизнеса.
Националните награди на СЖББ отличават най-значимите постижения на организации, които работят активно за многообразие, равнопоставеност и приобщаване в обществото и бизнеса. В тазгодишното трето издание на конкурса участваха 40 проекта, които се съревноваваха в четири категории.
Във вечерта на наградите постиженията на А1 се отличиха и в деветото издание на BAAwards, организирани от Българската асоциация на рекламодателите. В категория „Кампания, свързана с пускане на нов продукт на пазара“ популярната кампания от изминалите летни месеци - „Много неща не можеш да предвидиш. Роуминга от А1 можеш“ демонстрира значителни успехи.
Благодарение на добрата комуникация и изгодните тарифни условия за пътуващите извън България бяха постигнати 1180% ръст на новите роуминг активации спрямо активациите през същия период на миналата година и над 100% увеличение на абонатите, използвали мобилни данни извън ЕС. Кампанията с обичания актьор Ненчо Балабанов спечели симпатиите на журито и получи бронзовото отличие.
Бронз получи и коледната дарителска кампания „Свързва ни доброто: Дари за децата, А1 ще удвои“. Кампанията за дарения през Моят А1 затвърди позицията на телекома като социално отговорна компания, като телевизионната реклама регистрира 90% положително възприемане от аудиторията. Благодарение на кампанията бяха събрани 150 000 лева, с които беше напълно обновено детското отделение в МБАЛ „Ботевград“. В момента е в ход третото издание на дарителската инициатива в Моят А1, чрез което всеки частен клиент на компанията може да допринесе за по-доброто детско здравеопазване с дарение в Моят А1 до 31 декември. След края на кампанията А1 ще удвои дарената от клиентите сума за постигане на двойно по-голяма положителна промяна в детско отделение у нас. Двете кандидатури на А1 успяха да спечелят оценките на журито със своите иновативни комуникационни подходи. Тази година в конкурса бяха получени близо 50 заявки.
Получените отличия затвърждават ангажимента на А1 към създаване на подкрепяща среда за хората вътре и извън компанията, демонстрират лидерското място по отношение на дейности, свързани със социалното въздействие, но не на последно място показват иновативния маркетингов подход на телекома.