„Алкомет” АД проведе традиционния си спортен празник на Шуменското плато. Стотици служителите на компанията се събраха на „осиновената” от „Алкомет” поляна, в близост до Шуменската крепост и заедно спортуваха и се забавляваха през целия ден. Поздрав с модерни танци в началото на спортния празник отправиха деца от ДГ „Дружба“. Официален старт на празника даде мажоритарният собственик на „Алкомет” Фикрет Индже.
„Алкомет“ АД ще инвестира 50 млн. евро в сгради, машини и съоръжения през тази година. „Целта ни е да увеличим капацитета си, да подобрим качеството и да излезем на пазара с нови продукти. Във връзка с това започваме инвестиция на стойност около 50 млн. евро. С тази инвестиция „Алкомет“ ще изкачи още едно стъпало нагоре“, каза Фикрет Индже.
„За първи път ще кажа пред медии – ще имаме нов модерен продукт – фолио за производство на батерии за автомобилната индустрия. Този продукт има голям потенциал за развитие и ние искаме да заемем мястото си. С новите инвестиции в машини и съоръжения, освен за автомобилната индустрия, фирмата ще започне да произвежда и за авиационната индустрия", допълни той. Обясни още, че коронакризата се е отразила негативно на „Алкомет“, но фирмата вече се е справила с проблемите.
В спортните игри участие взеха много от служителите на компанията – четири тима премериха сили в турнира по футбол на малки вратички, имаше състезание и по волейбол, канадска борба, дартс и теглене на въже. За най-малките членове на голямото семейство на „Алкомет” имаше много изненади.
В турнира по Футбол първенци станаха Валцов цех, следвани от Пресов цех и Леярен цех. На Дартс най-добри бяха Деница Минева и Любомир Методиев от отдел Финанси, следвани от Росен Стойков и Валентин Стоянов. На трето място се наредиха Даяна Стоянова и Росен Минчев.
Леярен цех стана победител на волейбол, следвани от Административен отдел и Валцов цех. На канадска борба първото място бе за Никола Желязков, второто за Рейхан Ахмед и третото за Виктор Геренски. В атрактивното теглене на въже първи са Пресов цех, втори Валцов 2 и трети Административен отдел.