Три двойки получиха по 5000 лева за сватбата
Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или чрез общ познат. Това сочат данните от тазгодишната кампания „Просто кажи „Да“ на „Пещерска“ ракия. За трета поредна година популярната марка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три двойки да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте - а третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребителите са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки.
Друга интересна тенденция е, че мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа.
„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и понякога пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи.“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. „Пещерска“ е първата българска ракия, наложила се в национален мащаб и сред най-награждаваните марки у нас и по света.