Второ издание на Range Rover Sport SV

За писти, пътища и офроуд

635 конски сили от нов битурбо двигател V8 с MHEV-технология

Специални гуми за върхова динамика върху асфалта

С топмодела Range Rover Sport SV британският производител поставя еталон в сегмента на бързите SUV автомобили с иновативни технологии и динамични възможности в една уверена, модерна визия за спортен лукс. Комбинацията от върхово представяне на писти, междуградски пътища, магистрали и офроуд може да задоволи и най-взискателните водачи. С големия си бензинов двигател и тегло от 2,5 тона този модел сякаш не се вписва в шаблона за екологичната мобилност на бъдещето. И явно точно това го прави толкова атрактивен, защото мнозинството от хората продължават да харесват и да искат точно такива коли. Доказва го успехът на първото издание Range Rover Sport SV, което сега е последвано от още по-рафинирано второ издание.

Range Rover Sport SV EDITION TWO предлага драматично усъвършенстван екстериор с четири нови теми. Те са много внимателно подбрани, за да гарантират уверено присъствие и спортна индивидуалност на пътя: Blue Nebula Matte, Ligurian Black Gloss, Marl Grey Gloss и Sunrise Copper Satin. Всяка конфигурация съчетава уникални цветове на екстериорната боя с нов завършек от въглеродни влакна и седалки SV Performance в гама от цветове, които предлагат на клиентите избор от иновативен плетен текстил или кожа Windsor. В допълнение има ексклузивно брандиране на предния сплитер, централната конзола, праговите лайсни и лампите за пода – белег за спортен лукс.

Range Rover Sport SV е най-мощният и динамичен Range Rover Sport досега. Той се задвижва от изцяло нов 4.4-литров V8 бензинов двигател с битурбо MHEV-технология, който генерира мощност в размер на 635 к.с. и максимален въртящ момент 750 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 4 секунди, а максималната скорост е 290 км/ч. Тази изключителна производителност се постига чрез набор от характеристики, които осигуряват спестяване на тегло до 76 кг, включително опция за карбонови керамични-спирачки и стандартни аеродинамични подобрения като карбонов капак.

На разположение на водачите е и специално проектиран дизайн на летни гуми, които разширяват възможностите на автомобила за взимане на завои, като се постига до 1,2G стабилно странично ускорение, постижимо на сухо (0,1G увеличение спрямо стандартно монтираните всесезонни гуми). Гумите Michelin Pilot Sport S 5 (размери 275/40R23 отпред, 305/35R23 отзад) разполагат с разнообразие от различни съединения по цялата ширина на протектора, за да увеличат максимално динамичното представяне. За използване през зимата или на всякакви терени се препоръчват стандартните гуми Michelin Pilot Sport All Season 4, които се отличават с уникална конструкция, шарка на протектора и състав.

Към четирите нови дизайнерски конфигурации купувачите могат да избират джанти (включително нови 22-инчови), интериорни пакети и декоративни елементи в зависимост от своя вкус и предпочитания. 

Лукс и комфорт в интериора

Интериорният дизайн на Range Rover Sport SV усилва връзката между автомобила и водача, отразявайки неговия по-целенасочен, спортен характер, без да прави компромиси с лукса или изтънчеността.

Ексклузивните предни спортни седалки SV Performance са оборудвани с интегрирани подглавници, карбонови облегалки, осветено лого SV и по-изразени странични опори, които държат водача и пасажера на предната седалка сигурно на място по време на динамично шофиране. Седалките са с регулиране в 16 посоки и функция за масаж и вентилация за максимален комфорт. Най-съвременната технология Body and Soul Seat за сензорно усещане в автомобила е стандартно включена.

Съответстващите задни седалки, също отопляеми и вентилирани, са с по-динамичен дизайн и изразени странични опори, като същевременно запазват възможностите за електрическо накланяне и функцията за сгъване в съотношение 60/40.

Новият волан е с по-изразени опори за палците, по-дебел венец и ексклузивен осветен бутон SV Mode. Краткото натискане на бутона активира SV Mode, като веднага конфигурира окачването, задвижването, управлението, трансмисията и активния ауспух за максимална производителност.

TRUD_VERSION_AMP:1//
Публикувано от Труд news

Този уебсайт използва "бисквитки"