Все още ли им вярвате?
Добре! Че светът трябва да се върти и експериментира, разбирам. Иначе все още щяхме да сме я с каруците, я с ямурлуците! Но тачейки това развитие, не вярвам в заблудите и се надявам другите да не се заблуждават по тях. След като всички промените дадоха възможности келнерки да стават бизнесдами, а фризьорчета- ВИП-ове, от нищото изниква една нова „професия”, родена недоносена, дори незачената. „Професията” инфлуенсър. За онези, които не знаят значението є - това би следвало да изпълнява функциите на някой, който влияе. На нещо, на някого, понякога… Баба ми Гинка казваше - „Съде на ората парите взимат”. Та и тук така, чини ми се - недоразвити в друго джендъроподобни, недозавършили стоматология или предучилищна педагогика, удачни само в онлайн словоблудстването и имитирането на световни инфлуенсъри, опитват да разводнят здравословната среда на рекламисти, пи ар-и и прочие професионалисти. Защото в същността си инфлуенсърите ви продават една заблуда, въздушни понятия, небесни краставички и поръсени с пудра захар облаци. Едни двама, още неродили сина си, набраха 50 000 лайка за нероден Петко докато още беше в утробата! Какво по-педалско и недостойно да „продадеш” нероденото си дете на алчните си последователи. Други инфлуенсъри, които влияят само на пъпчивите си девет годишни лайк-ьори и клакьори, стават и лягат с мисъл за новия лайк, идващ той от Занзибар или от Диарбекир. Лайковете както знаете, се купуват и то в повече от 75% . Купуват си онлайн внимание, което после продават на заблудени клиенти. И ако вие не продавате повече от кафе с три съставки, годно за покупатели с бюджет 12 стотинки, то нищо друго не може да продадете на пъпчивия потребител, харесал Този, Онзи, Тази и Онази инфлуенсърка, които се снимат с кремчета, сешоари, гащи и чорапи до скъсване.
Това е несериозно братя и сестри, професионалисти. Инфлуенсърите по света може би си докарват добри пари, но при пазар от 6,5 милиона, както е в България, от които покупателни възможности имат едва 1% или малко повече, при инфлуенсъри на килограм, тези бюджети някак странно се изпаряват в безкрая. Клиентите не бива да се подвеждат по това, че някой имал 150 000 лайка. Това е лесно постижимо- трябва малко време, малко парички и малко търпение. Както казах- 75% и повече от тези лайкове и последователи са импулс на отчетност в алгоритмите на социалните мрежи. И едно много важно нещо дами и господа! Реалните и платежоспособни клиенти все още са абонати, читатели и вярващи в силата на печатните медии. В сравнение с публикации в уважавани и престижни медии, които се четат по изричния избор на клиента, то онлайн инфлуенсърството все още звучи като ходжа, провикващ от джамия- който чул, чул. Клиенти- дайте парите и мострите си на правилните места. В друг случай- най-добре се качете в пътническия влак за Враца и раздайте брошурки и мострички. Повече ефект ще постигнете. Казах!
СВЕТСКИ САЛОН
Ивана пее за топ коафьори
СВЕТСКИ САЛОН
Банев - по селски в Родопите
FASHION IDOL
Орлин и Сандра
След като записаха дуетна песен по музика на Артур Надосян, двамата имаха чести появи по червения килим.
По време на премиерата Сандра показа стил с хармонично разположени детайли, върху основата на черна рокля от тафта.
Прическата извлича най-доброто от младата певица, която ни покори още при участието си в Гласът на България. Орлин - винаги строен и на ниво, съчета дънки със сиво сако- истински триумф на безнадеждната класика, подкрепяна още от косите му.