Как Илон Мъск ще промени Туитър?

Социалната мрежа става платена за някои потребители

Изпробват се нови функции за ограничаване на аудиторията

Социалната мрежа Туитър, за която бъдещият u собственик Илон Мъск има сериозни планове, започна тест на функцията Twitter Circle. Тя е подобна на Circles в Google Plus или Close Friends в Instagram. Потребителите ще могат да добавят до 150 души, с които да споделят записи. Този кръг може да включва приятели, както и други акаунти.

За да публикувате туит за избран кръг от читатели, трябва да намерите „Избор на аудитория“ в менюто, докато публикувате съдържание, и да кликнете върху " Twitter Circle " вместо върху „Всички“.

Социалната мрежа обяснява, че „кръговете“ са начин за осигуряване на поверителност, подобен на заключен акаунт, който е видим само за последователите. Хората, които са в него, ще могат да виждат туитовете, но няма да могат да ги ретуитват. Това няма да спре разпространението на съдържание, тъй като потребителите ще могат да правят скрийншоти или да запазват съдържание от туит. Ако даден потребител е добавен в кръга, не е възможно да го напусне, но е възможно да изключи дискусията.

От инструкциите на Туитър става ясно, че потребителите все още могат да бъдат забранени за обидно поведение или други действия, които нарушават правилата, дори ако вписването е направено в ограничен кръг.

За сега тестерите имат възможност да създават само един кръг и само потребителят, който го е създал, може да види списък с всички хора, добавени към него. Тестът започна едновременно за iOS, Android и на уебсайта.

Междувременно вчера Илон Мъск написа в социалната мрежа, че скоро Туитър може да не е безплатен за определени потребители. Бизнесменът може да въведе „малка такса“ за компаниите и за правителствените представители. За обикновените потребители Туитър ще остане безплатен, обещава Мъск. Засега от социалната мрежа не коментират темата. Очаква се сделката за нейното придобиване от Мъск да приключи по-късно тази година.

Бордът на компанията „Туитър“ се е съгласил да продаде социалната мрежа на милиардера за 44 милиарда долара. В изявление ръководителят на „Тесла“ Мъск пое ангажимент да направи мрежата по-добра, като заложи на максимата, че свободното изразяване e ключово за демокрацията.

TRUD_VERSION_AMP:2//
Публикувано от Труд

Този уебсайт използва "бисквитки"