Легендарната марка автомобили Ягуар обяви пълна смяна на своята насока с нова реклама, на която... е, как да го опиша? Безполови индивиди, трансджендъри и прочее с всеки възможен цвят на кожата, върху "арт" надписи. Цветовете на дъгата, мулти-култи, арт булшит. Уоук до болка. Ще ме извините за чуждиците, ама българският език, слава богу, още няма много думи за цялата тая работа.
Спомням си как в предаването Топ Гиър водещите описваха ягуарите (джааааг) като коли за симпатични мошеници. Е, това беше марка! Както Джеръми Кларксън казваше, хората, които са в затвора, ама не за наръгване, ами за малко укриване на данъци.
Е, Ягуар вече ще е марка коли за 20-годишни либерали студенти по изкуство от центъра на столицата.
Всъщност, ще е много интересно да се следи какви ще са последиците от това. До 2018 година Ягуар растеше, а оттогава има известни затруднения. Но засега който стане уоук, фалира - бирата Бъд Лайт напълно се срина, след като нае ЛГБТ рекламно лице. Бойкот на консервативно мислещите просто ги смаза и завинаги се лепна етикетът, че Бъд Лайт е бира за ЛГБТ-та. Които не пият бира.
Ами, градските либерали не карат и коли много-много. Както Джеймс Мей описа, Ягуар купуват мъже, които въздишат, като седнат на стола. Те надали ще останат много впечатлени от новата реклама.