„Макларън“ се завърна към битието си като един от водещите отбори във Формула 1 с първа титла през новия век. Тимът от Уокинг стана шампион при конструкторите, след като Ландо Норис триумфира в последния кръг от сезона в Абу Даби. Британецът превърна поулпозишъна си на старта в първо място на финала, като се наложи сам да изкара успеха на отбора си, тъй като другият пилот Оскар Пиастри се сблъска с Макс Верстапен.
В крайна сметка Лудия Макс финишира 6-и, а Пиастри 10-и, но победата на Норис сложи край на въпросителните, въпреки че „Ферари“ имаха много силен ден и заеха останалите места на подиума. Карлос Сайнц-младши завърши втори в последното си състезание за „скудерията“, а Шарл Льоклер финишира трети, след като потегли едва 19-и. Пилотът от Монако вероятно можеше да направи и повече, ако от тима не бяха взели странното решение да му сменят двигателя, което доведе до голямо наказание с места назад на старта и на практика подари конструкторския трофей на „Макларън“...
Така британският тим завърши с 666 точки, а „Ферари“ остана на второ място с 652 т., следват „Ред Бул“ (589 т.), „Мерцедес“ (468 т.). „Сребърните стрели“ пъкс устроиха зрелищно изпращане на Люис Хамилтън, който от следващата година ще кара за „Ферари“ на мястото на Сайнц. А на Верстапен бяха отнети още две точки от лиценза и той вече е в 8 наказания в последните 12 месеца. Ако точките станат 12 , шампионът при пилотите автоматично ще бъде наказан да пропусне едно състезание.