Николай Нанков, ГЕРБ: Продължаваме програмата за саниране с по 1000 блока на година

Избори 2021. Платено съдържание. Купуването и продаването на гласове е престъпление.

"Продължаване на програмата за саниране с по 1000 блока годишно, довършване на забавените през последните 4 години големи пътни обекти и ремонт на 2000 км годишно от републиканската мрежа, ефективна планирана политика за преодоляване на проблемите с водоснабдяването. Това са основните приоритети в областта на регионалното развитие в управленската ни програма. След 4 години застой и скандали в сектора, още през първата година на нов мандат ще си проличи разликата."

Това обяви кандидатът за депутат от ГЕРБ и бивш министър на регионалното развитие Николай Нанков на страницата си във фейсбук.

Ето пълния текст на публикацията му:

Продължаване на програмата за саниране с по 1000 блока годишно, довършване на забавените през последните 4 години големи пътни обекти и ремонт на 2000 км годишно от републиканската мрежа, ефективна планирана политика за преодоляване на проблемите с водоснабдяването. Това са основните приоритети в областта на регионалното развитие в управленската ни програма, които представих днес. След 4 години застой и скандали в сектора, още през първата година на нов мандат ще си проличи разликата.

По старата програма за саниране бяха обновени над 2000 сгради, което означава, че над 180 000 семейства живеят по-комфортно. А през последните 4 години с публичен ресурс имаме точно 0 санирани сгради.

В областта на опазването на водите, които ще стават все по-ценен ресурс, ще планираме рехабилитация на стари водопроводи и изграждане на нова инфраструктура приоритетно в населените места с проблеми. Гражданите очакват довършване на “Хемус”, “Струма” през Кресненското дефиле, Видин-Ботевград, Околовръстното на София в най-тежкия последен участък, където ще изградим тунел, както нашият лидер Бойко Борисов анонсира. Отделно всяка година ще бъдат качествено рехабилитирани по 2000 км пътища. Републиканската мрежа е общо 20 000 км, което означава, че за 10 години цялата ще бъде обновена.

А сега искам да се обърна към софиянци - знаете ли, че кметът на ПП, които най-много заклеймяваха ин хаус процедурите, не просто възлага по този начин, ами го прави незаконно? Точно така - след 10 месеца липса на каквито и да е договори, Васил Терзиев незаконно е дал през ин хаус полагането на маркировка по улиците на общинското дружество “Софинвест”, което обаче не извършва такава дейност. А с промени в Закона за обществените поръчки през 2023 г., поискани от Асен Василев, публичните дружества трябва да имат 100% капацитет да ги извършват. И сега маркировката е преотдадена на частни компании.

И още нещо - ПП се хвалят, че открили 34 км магистрали, които, между другото, г-н Борисов остави построени, трябваше само да се сложат пътни знаци и мантинели. Ами две от тези отсечки - Видин-Бела и Бела-Ружинци, отново са изградени по ин хаус. Явно за ПП тази процедура е лоша, но само когато трябва да ни атакуват. Но когато идва ред да режат ленти - всичко е точно. Такова им е поведението по всички теми - ето вече 4 месеца държат софиянци заложници на спора им с АПИ кой носи отговорност за ремонта на пътния възел между Околовръстното и бул. “България”. А аз от публикация в “Медиапул” прочетох (а иначе никога не бих повярвал), че шефът на Пътната агенция е от ПП. Е как така една фракция на ПП обвинява друга, че действа като политическа бухалка?!

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Труд онлайн

Този уебсайт използва "бисквитки"