„Обединихме близо 300 човека от 27 града в обща фейсбук група под формата на различни активности”, казва Стелиан Димитров, който е един от основните инициатори
Кризата с коронавируса засегна българите както здравословно, така и финансово. Много фирми преустановиха дейност, а други минаха на ''home office''. Но както се знае, китайският йероглиф за криза е и за възможност, което ни доказват от екипа на една от най-големите вериги игрални зали у нас - Magic Bet.
Въпреки че първи ''затвориха кепенците'', Magic Bet са обединили всички свои служители- близо 300 човека, от 27 града, в обща фейсбук група, където под формата на различни активности се сближават, опознават и поддържат духа си.
Един от основните инициатори е пловдивчанина Стелиан Димитров, който е част от маркетинговия екип на компанията. Той решава да пренесе духа на доскорошната културна столица и именува групата Magic Bet Together, в която всички служители от мениджъри до крупиета свободно да общуват помежду си.
Рапърът Устата, фолкпевицата Валя и актьорът Ники Станоев забавляват екипа.
''Организираме си вътрешни ивенти от всякакъв характер- от театър до онлайн концерти и уроци по танци. Рапърът Устата направи специално за екипа скеч с куклата на Евгени Минчев, актьорът Ники Станоев записа видео обръщение, с което ги покани на онлайн шоуто му „Ники говори за музика”, а певицата Валя се включи на живо с поздрави за целия екип. Освен това организирахме и първата „Онлайн Латино Вечер”, която е гледана от над 20 хил. човека. В началото беше предназначена само за екипа, но с колегите решихме да я споделим и с нашите клиенти, приятели и фенове на латиното. Тя беше съставена от две части – уроци по бачата и изпълнения на латино хитове под звуците на акустична китара, с участието на шампионът по танци и изпълнител Димитър Лазаров - De Fuego'', споделя Стелиан Димитров.
В духа на пандемията Стелиан Димитров е измислил атрактивен начин на забавление. Най-активните в групата получават ''Корона'' карикатури, а тези, които се спотайват и не публикуват нищо- ''Маска'' карикатури, като никой не е пожален, дори мениджърите във фирмата. Предизивкателствата за служителите са най-различни, като сред тях са да качат снимки с домашните си любимци, да споделят гледката от техните тераси и др., а за Великден се проведе конкурс за най-атрактивно яйце “Magic Egg”, като наградата от специална селекция на винарска изба Terra Tangra отиде в гр. Казанлък при управителката на залата там.
''В групата не се обсъждат злободневни теми и политика, а обратното. Вицове, забавни картинки, клипове, гифчета, с които да си помагаме да не се депресираме и падаме духом'', споделя един от управителите Пламен Джеджев.
Негова е и инициативата всеки от екипа да сподели как се чувства чрез клипче, снимка или колаж, като условието е да са максимално искрени.
Смисълът на този вид онлайн активност е много по-дълбок, отколкото само за забавление, споделя друг член на „кръглата маса”, както шеговито наричат управителите на компанията - Таня Запрянова. Тя допълва, че онлайн групата изпълнява още една много важна функция, а именно да внесе спокойствие, че никой не е забравен и че разчитат на всеки един от тях при рестарта на бизнеса след отмяна на извънредното положение в страната.