Днес Jaguar дава шанс на деветима богаташи да бъдат наистина уникални, ако станат собственици на един класически спортен модел. Това е Jaguar XKSS - наричана суперкола, пусната през 1957 г. като шосеен вариант на великата "бегачка" D-Type с три поредни победи в тежкото състезание "24-те часа на Льо Ман". Тогава шефовете на Jaguar решават да капитализират плодовете от спортния успех, като произведат 25 екземпляра от D-Type за платежоспособни клиенти. Състезателната кола е леко променена и хомологирана за масовите пътища. За целта получава нови фарове, брони, втора врата и името XKSS. За беда 9 от 25-те сглобени автомобила изгарят при пожар във фабриката на Jaguar.
И сега, шест десетилетия по-късно, британската компания произвежда отново тези 9 коли, които ще зарадват избрани колекционери. Използвани са мостри, оригинални чертежи от архивите и модерни технологии. Каросерията е излята от магнезиева сплав както през 1957 г. и скрепена с 2000 нита. Изработват се нови калъпи (оригиналните не съществуват) и традиционни методи като ръчно шлифоване. Рамите са конструирани и заварени с бронз по същия начин като шасито на автентичния XKSS. Съгласно спецификациите от 1957 г. спирачките са дискови Dunlop с помпа Plessey и гуми Dunlop със занитени джанти от магнезиева сплав в две части. Двигателят с 6 цилиндъра в редица и обем 3,4 л с мощност 262 конски сили е излят от чугун и работи с три карбуратора Weber, като обещава да вдигне 230 км/ч. Единствените промени са там, където е нужно подобряване на безопасността с оглед съвременните изисквания - например запалителната система. Кокпитът на открития двуместен модел е като оригиналния - дървен волан, измервателни уреди Smiths, седалки със зърнеста кожа, месингови превключватели. Всичко е изработено на ръка в продължение на 10 000 часа на автомобил. Цената на една кола е над 1,2 млн. евро, но изглежда смешна на фона на факта, че оригиналните екземпляри XKSS от 1957 г. (сред тях е и този на Стив Маккуин) се търгуват между колекционери за космически цифри от порядъка на 20 милиона евро.