След 84 г. най-после ядем по-големи бургери в McDonald's

Американският гигант за бързо хранене McDonald's обяви, че неговите готвачи са създали "по-голям, по-засищащ хамбургер" в опит да увеличат продажбите, според Bloomberg. Мега бургерът е проектиран да отговори на търсенето на клиенти за бургери с повече плънка.
Новият продукт първо ще бъде представен на определени пазари, за да се тества неговата привлекателност в глобален мащаб. През декември McDonald's разкри планове за стимулиране на растежа, като се фокусира върху основните елементи от менюто. Досега е стартирала рекламна кампания, подчертаваща подобренията на Big Mac и двойния чийзбургер. Това е първият път в 84-годишната история на компанията, в която тя променя класическите си хамбургери, посочва американската агенция.

Веригата отбеляза спад на продажбите на пазарите с мнозинство мюсюлмани на фона на обвинения, че подкрепя Израел в конфликта в Близкия изток. McDonald's отрече да заема каквато и да е позиция относно конфликта в ивицата Газа и заяви, че не носи отговорност за действията на франчайзите си.

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Христина Колева

Този уебсайт използва "бисквитки"