Посрещат над 2500 души на ден с безплатен интернет и нови климатици
100 000 лв. ежедневно влизат в хазната
„Приятно съм изненадан – минах през каналите за регистрация с автомобила, сложиха му номера и си получих талоните за около час и половина, без да чакам по опашки. Освен това хората бяха приветливи, навсякъде има цветя, а в помещенията – климатици”. Това разказа днес около 10,30 ч пред екип на „Труд” купувач на току-що докаран от чужбина автомобил. Преди около 10 г. той пак е бил по същия повод пред пункта на КАТ-София в кв. „Дървеница”. Тогава чакал от сутринта до 16 ч следобед. „Тогава си бяха взел отпуска, за да си регистрирам колата, спомням си, че тогава тук нямаше даже и една тоалетна”, добави столичанинът.
Над 2500 души и 1200 коли минават всеки ден през КАТ-София, като потокът постоянно се увеличава. За да стопят опашките, пътните полицаи са въвели удължено работно време от 7,30 ч сутринта. Пускането в двора пред каналите започва към 7 ч и така изчезват автоколоните по улица „Лъчезар Станчев”. Обмисля се и въвеждането на две смени на работа, но това ще бъде възможно, ако се назначат допълнително още 20 служители. Вече има такова искане до МВР и то не е нелогично, тъй като всеки ден от пункта директно в държавния бюджет влизат над 100 000 лв. от такси за регистрация на автомобили, смяна на талони и книжки на шофьорите, както и от глоби на нарушители.
От КАТ са благодарни на Столична община, че са отпуснати средства за ремонт и разширение на тротоара края пункта, поставено е ново улично осветление и се възстановява градинката с фонтан откъм входа за техническите прегледи.
След спечелени обществени поръчки, фирми вече са оборудвали пункта с безжичен интернет, нови климатици, нова система от 70 камери за видеонаблюдение, генератор за ток, който да се включва при авария, за да не спират компютрите на КАТ.