Интерпретацията на доц. Нина Найденова избягва необузданата и сиропирана баналност въпреки заложените вечни теми и конфликти в произведението: общество и личност, морал и праведност, експлоатация и експлоатирани, родители и деца, болест и живот, прегрешение и изкупление. В пъзела от теми режисьорката се фокусира над "смирението" в различните му проекции и търсенето на път към него. Откритата антична сцена е превърната от художника Николина Костова-Богданова в "златна клетка" за безпътната куртизанка Виолета и нейните богати обожатели.
Стотици метри коприна пък са преминали през ателиетата на Операта за едни от най-пищните сценични костюми, виждани някога на Античния театър. Мащабът на продукцията не позволява тя да бъде представяна в зала на закрито и затова всички любители на операта под тепетата се молят за хубаво време в съботната вечер на 17 юни. Хореограф на спектакъла е Боряна Сечанова, която освен с балета, работи неуморно със солистите и хора на Опера Пловдив, за да пресъздаде е блясъка и суетата на разгулния Париж.