АПИ: Изводите в мониторинга на ИПБ за АМ „Струма“ са некоректни и силно преувеличени

АПИ: Изводите в мониторинга на ИПБ за АМ „Струма“ са некоректни и силно преувеличени

Пътната сигнализация в участъка между 16-ти и 17-ти километър на АМ „Струма“ е съгласно утвърдения план за организация на движението. За отсечката от км 0 до км 19 на АМ „Струма“ /бившата АМ „Люлин“/ има издадено разрешение за ползване от 2011 г. и монтираните пътни знаци са съгласно утвърдения план. Участъкът е приет от приемателна комисия с Акт 16. Това уточняват от Агенция „Пътна инфраструктура“ по повод разпространена днес от Института за пътна безопасност информация за извършен от тях мониторинг на пътя.

"Изнесените данни са некоректни и силно преувеличени", категорични са от АПИ.

Отсечката след п. в. „Даскалово“ е с характеристики на магистрала, но поради това, че все още не са приключили отчуждителни процедури, е автомобилен път, част от път I-1 /Е79/. Скоростта в този участък ще може да бъде променена след като приключат отчуждителните процедури и трасето има статут на автомагистрала.

Скоростта на движение в района на 88-ти километър на АМ „Струма“ е намалена до 90 км/ч за повишаване безопасността на движение. Екипите на АПИ извършват постоянен мониторинг на участъците и се предприемат действия за възлагане на нужните дейности по гаранционното обслужване на трасето. Констатираните дефекти ще бъдат изпълнени за сметка на изпълнителя. Това ще бъде извършено в края на септември, за да не се затруднява интензивният трафик по автомагистралата в момента.

Още от (България)

Най-четени