Три рисунки от 400 стават картички на Шумен

Хиляди почетоха паметта на жертвите от атаката в Страсбург

Събират дрехи и храна за бедните

Показват ценен архив от околосветското плаване на кап. Георги Георгиев

Родените този век ще живеят по 100 г. Червено вино и тъмен шоколад са ключ към дълголетието

Летище София работи при зимни условия

Алея до скалите на „Германката“ след протест

Сандра Бълок в „Кутия за птици“ Филмът е екранизация по книгата на Джош Малерман

Тежки снеговалежи парализираха Хърватия и Босна и Херцеговина

Полицията открадна „Златната топка“

Ортопедията в Търново водеща по операции

Чавушоглу: Вашингтон работи за екстрадиция на Фетхуллах Гюлен

МВР: Закъсали автомобили затрудняват движението по пътищата в страната, създадена е организация за изтеглянето им

Фирма пожела да обявят „Левски“ в несъстоятелност

Жълт код в още четири области от страната днес

Porsche 911 Carrera GTS – с пълна газ в „дупката”

Нито един производител не е усвоил до такова съвършенство диверсификацията на една моделна серия както Porsche. При предишното издание на иконата 911 съществуваха 23 варианта. От три години германците обогатяват усърдно гамата на новото поколение, което вече има 15 разновидности. На изложението в Лос Анджелис се появиха версии с номера от 16 до 19 и с етикет GTS.

Това не е никак случайно по две причини. Първо – САЩ са втората „родина“ на Porsche и стратегически пазар за марката с големи продажби. И второ – точно сега „Мерцедес“ трескаво промотира своето „копие“ на 911 – AMG GT. На атаката от Щутгарт съседите от Цуфенхаузен противопоставят GTS линията на 911, която отстъпва с 32 конски сили по мощност на съперника, но е със 150 кг по-лека. Това са четири варианта – купе и кабриолет с предно и двойно предаване.

911 GTS влиза в малката дупка между Carrera S (400 конски сили) и GT3 (475 конски сили). Новата версия разчита на 3,8-литров боксеров двигател с 430 конски сили и максимална скорост 304 км/ч плюс по-богато оборудване в сравнение с Carrera S. Към него се числят оптичният Chrono-пакет, активното окачване, спортната изпускателна система и биксеноновите фарове. Просветът е намален с 1 см, следата е увеличена с 4,4 см, а шикозни 20-инчови джанти с централно закреп-ване създават впечатляващ вид на германския атлет. За по-спортно излъчване много детайли са лакирани в черно. В Porsche нямат съмнения по отношение на успеха на новите версии. При предишното поколение всяка трета продадена Carrera 911 e била GTS.

На изложението в Лос Анджелис бе обявено, че американският актьор и състезател Патрик Демпси ще кара Porsche 911 RSR и през 2015 година. Той ще участва в световния шампионат и в „24-те часа на Льо Ман“, където завърши четвърти в своя клас в последното издание.

Какво видяха 350-те хиляди зрители на най-голямото европейско тунинг изложение в германския град Есен, вижте в новия брой на сп. „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.