Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

Рибарските семейства почерпени с чорба, малка мастика и сладолед

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 27 май

Спортният министър откри обновения стадион Арена „Арда“ в Кърджали

Светлин Русев прекрачи Отвъд Маестрото на четката ни напусна на 84 години

Тръмп увери, че в екипа му няма разногласия за Северна Корея

Римските пълководци се лекували в Кюстендил Минералната вода бори и стерилитета

ТИР се обърна край Любимец Вадят шофьор през предното стъкло

Борисов пред украинския премиер: Политиците сме длъжни да търсим компромиси, които носят полза за народите ни

Вицепрезидентът откри Деня на Африка Вицепрезидентът Илияна Йотова разгледа автентичните африкански предмети.

Атлетите на древна Тракия оживяха

На работа след празниците? Самомотивирайте се

Ако четете това, значи сте оцелели през първия работен ден след две седмици коледно-новогодишни празници. Без съмнение след такива веселби и дълга почивка не е лесно човек да се върне на работа свръхактивен и силно мотивиран дори и да си е поставил нови професионални цели в новогодишната нощ. За да преодолеете стреса от завръщането към рутината на делничните дни в офиса и да не изоставате със задачите си, можете да предприемете няколко действия.

Първо. Направете си план. Напишете списък с всички задачи, които трябва да свършите в следващите седмици. За да се самопредизвикате, включете и дейностите, за които не сте добре подготвени. След това подредете задачите по важност, обсъдете ги с прекия ви ръководител и заедно поставете крайни срокове за постигане на целите. Редактирайте списъка при всеки успех или промяна на ситуацията.

Второ. Не бързайте с темпото. Не се захващайте с всички задачи едновременно – така вместо ексклузивни резултати може да си докарате стрес и разочарование. Започнете с бавно темпо и постепенно ускорявайте, за да наваксате работата. В противен случай рискувате да се преуморите още през първите дни в офиса и да загубите ефектите от дългата почивка.

Трето. Ангажирайте се с нови проекти. За да си върнете мотивацията на работното място, можете да преминете към максимата “Нова година – нов късмет, нов проект. Появи ли се някакво предизвикателство в офиса, без колебание го приемете още в първите дни след празниците. Така ще си създадете усещането за промяна в работната среда, което ще ви донесе адреналин и хъс и ще направи връщането към рутината неусетно и безпроблемно.

Четвърто. Заложете на комуникацията. За разлика от препоръчителното по-бавно темпо на работа в първите дни на годината трябва да ускорите максимално комуникацията както вътре във фирмата, така и с партньорите. Една от най-големите задачи след дълга почивка е да прегледате, осмислите информацията и отговорите на съобщенията от електронната ви поща. Също така е препоръчително да участвате във всякакви планьорки или неформални сбирки в офиса, за да се информирате за това, което предстои.

Пето. Организирайте приятни вечери. Независимо дали ще предпочетете да прекарате часовете след края на работния ден у дома или навън с приятели, направете си план за интересни занимания още сутринта. Така ще имате цел – да си свършите по-бързо и качествено работата за деня, за да можете да се отдадете на приятни часове с любими хора.

Шесто. Балансирайте професионалния с личния живот. Най-важното нещо, за да избегнете стреса при връщане на работа след дългата почивка, е да не прекалявате с нищо. Намерете баланса между личните и професионалните задължения, за да се чувствате пълноценни през новата година. Не забравяйте, че за да се справите с всичките си задължения, не трябва да правите компромиси с времето за сън.
Първите работни дни след Нова година са ключови за определяне на посоката на професионално развитие през останалите 12 месеца. Затова бъдете умни, съобразителни и подхождайте стратегически към работния процес.

Започнете на чисто

Искате късмет, професионални предизвикателства и успехи през новата година?! Тогава започнете на чисто – разделете се с разочарованията от неосъществените досега проекти, изхвърлете ненужните тъжни мисли, предизвикани от застоя в кариерата, и почистете бюрото си от излишни вещи. Ето няколко съвета как да промените нагласата си към ходенето на работа:

1. Не бързайте да се захванете с всички задачи още от сутринта. Отделете първите 10 минути от работния ден за кафе с колегите или стартирайте с приятна статия или музика. Чисто по японски можете да пускате музика в целия офис, за да мотивирате и колегите си.

2. Погрижете се за здравето и тонуса си, като внимавате с храната, която консумирате в офиса. Не се нахвърляйте на сандвичите и джънк фуда още в първия ден след празниците – дори и да сте преяли по време на големите софри, вероятно сте консумирали по-полезна храна. Ако имате воля, съчетайте преминаването към рутинния режим с по-лека хранителна диета. Ако не – наблегнете на плодовете и зеленчуците.

3. Погрижете се за самочувствието си, като облечете най-новите или най-хубавите си дрехи в първите работни дни. Така ще направите и по-добро впечатление на колегите и партньорите си.

4. И не на последно място – планирайте ваканциите през годината. Дори и да не бързате да правите резервации, начертайте идеи за пътувания и ги обсъдете с близки и приятели.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.