Хамбург въвежда частична забрана за стари дизелови автомобили

Делото за арест на стрелеца от Свети Влас да се гледа отново

Добричлия осъди общината заради падане на леда

Интернет търговия е заплаха за защитените животни

Американска двойка осъди 30-годишния си син да се изнесе от дома им

Георги Вълев от “Килърите” не успя да осъди журналистка от Велико Търново Разходките на затворника от Ловеч до Велико Търново за заведените от него дела продължават за сметка на данъкоплатците

За първи път Пролетен базар на книгата ще е на открито

Николай Нанков: Има инвеститорски интерес от няколко чуждестранни фирми за Дунав мост 3

Започва мащабен ремонт на моста над жп линията в Стара Загора

Младоженци сключват брак на сватбена церемония в древноримски стил Над 220 реенактори от Италия, Украйна, Румъния и България идват на „Орел на Дунава” в Свищов

Оперираха гръцкия президент Прокопис Павлопулос

Двама души са пострадали при тежка катастрофа край Централни гробища в София

Председателят на КЕВР: Водата в София е една от най-качествените измежду столиците на ЕС

Депутатът от БСП Явор Божанков: МРРБ пое ангажимент за скоростна връзка между Горна Оряховица и АМ „Русе-Велико Търново”

Фоторепортерите на Варна с втора уникална изложба

В храма на тунинга

Бързи коли, наточени олдтаймери, красиви хостеси – на най-голямото европейско тунинг изложение в германския град Есен външният вид е над всичко. Близо 500 изложители от десетки държави показаха върху какво са се трудили през отиващата си година. 350-те хиляди посетители видяха серийни, доработени и поръчкови автомобили, мотоциклети и бусове, части и оборудване, състезателни болиди и концептуални шедьоври на дизайна. Имаше дори електрически модели, които с по-скромните си скоростни възможности обикновено пропускат тези паради на грамадните двигатели и широките гуми. Най-големият магнит за публиката са експонатите на 100-те частни тунинг ателиета. В повечето случаи това са шантави уникати, изработени според фантазиите на клиента.

Големите производители засвидетелстват уважение към изложението в Есен и участват все по-активно в него. Ford избра събитието, за да направи премиера на новия Mustang за Германия, а Skoda представи новото комби на Fabia. С различни модели бяха представени гиганти като Daimler, BMW, Hyundai, Peugeot. Citroen и Renault, а също и реномирани марки като Italdesign Giugiaro, Rinspeed и Sbarro. Със специална изложба Jaguar припомни върховите си постижения за 80-годишното си присъствие в автомобилния спорт.

Друга експозиция беше посветена на силното германско участие във Формула 1 и публиката се докосна до 15 исторически болида – от шампионския Mercedes на Хуан Мануел Фанджо от 1954 г. до модерния Red Bull, с който Себастиан Фетел през 2010 г. спечели първата от четирите си поредни титли.

В новия брой на сп.”Авто Труд” ви показваме малка част от машините, които събраха очите на посетителите в Есен.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.