Семейство се натрови с гъби в Благоевград

Обвиниха трима криминално проявени, принуждавали 23-годишен за стане наркодилър Изнудвачите са автори и на друго престъпление

Почина дядо от Хотница, пострадал при пожар в края на юни Мъжът беше с 40% изгаряния

Повече коне за роудстъра на Mazda MX-5 радва водачите с по-отзивчиви двигатели

Румен Порожанов: Компенсациите за собствениците на убити животни ще бъдат увеличени

Жена професионалист участва в престижен голф турнир у нас Буря попречи да бъде спечелен автомобил BMW в юбилейното издание на Black Sea Rama Vivacom Pro-Am 2018

ГДБОП разби „производствен цех“ за скимиращи устройства и фалшиви документи

Първият животновъд с евтанизирани животни: Не се съмнявам в действията на БАБХ

ТИР блокира магистрала „Струма“, след като се блъсна в стената на тунел и падна в канавка

Зам.-министър Цветан Димитров: 305 хил. лв. бяха преведени вчера на 26 стопани за около 1600 овце

Шумен чества Левски и Освобождение Панихиди, изложби, "Традиция" и "Епизод" на една сцена

Започна извънредното заседание на Председателския съвет на НС за чумата по животните

Младен Маринов: Надявам се стопаните на животни да разбират сериозността на проблема

Шварценегер към Тръмп: Изглеждахте като малък варен макарон на срещата с Путин (ВИДЕО)

Как излитат самолетите според блондинките?

Канят звезди да рекламират българския туризъм

Български и чуждестранни известни личности, които са популярни в чужбина да представят културно-исторически туристически маршрути в България – това е една от идеите за националната ни реклама, обяви вчера в Пампорово министърът на туризма Николина Ангелкова. Новата визия в момента се разработва и ще бъде обсъдена от Националния съвет по туризъм.

Идеята е националната реклама да се фокусира към конкретни групи потребители, според спецификите на всеки вид туризъм. Известните личности ще бъдат канени да участват в рекламни турове по различни маршрути. Така България много по-лесно щяла да популяризира своите красоти и интересни места. „Такъв е подходът, по който работят всички големи туристически държави“, обясни Ангелкова.

Тя допълни, че маркетинговото представяне чрез щандове на България на туристическите изложения в чужбина също ще бъде бъде променено. Туризмът ни вече ще се рекламира не само на такива специализирани борси, а включително и на селскостопански форуми и изложения за храни и напитки.

Министър Ангелкова е обнадеждена от данните, които получава от концесионерите в ски курортите, че ще се изпълни прогнозата за 4-5 % ръст на туристите през тази зима. След като проведе работна среща с представители на туристическата индустрия и местната власт в Пампорово, вчера Ангелкова сподели, че се обмисля идеята част от концесионните такси от курортните зони да влизат в специален фонд „Туристическа инфраструктура“. Неговата структура и финансиране се обсъждат в момента. Идеята е с парите от този фонд да се поддържат както националните курортни комплекси, така и останалите туристически забележителности в страната.

Представителите на бизнеса поискаха от Ангелкова съдействие за отварянето на пътя през Рудозем за Гърция, за да се улесни достъпът на туристи от южната ни съседка.

В Пампорово министърът разговаря и с експерти от контролните органи в сектора, които я информираха за дейността си и за протичането на зимния сезон в ски курортите.

В петък Николина Ангелкова ще посети Кърджали, където също ще разговаря с бизнеса и местната власт за развитието на туризма в региона.
Министърът ще посети Регионалния исторически музей в града, който е сред водещите културни институции в региона и съхранява над 40 000 експоната за Източните Родопи, вкл. за туристически обекти от национално значение като археологическия комплекс Перперикон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.