Икона на свети Георги подари семейство от Монтана на президента Радев

Прокуратурата: Не проверяваме действията на разследващите по досъдебното производство срещу Иванчева

Генералният секретар на НАТО: Гърция и Турция трябва сами да разрешат различията си

Александър Ваклин е изнудваният бизнесмен от Иванчева Предприемачът работи с английски партньори

Мобилни полицейски екипи ще решават проблеми в малките населени места в Търновско Проведени са 34 срещи в областта

Показват карикатури на Тодор Живков, дело на Тодор Цонев Изложбата се открива на 26 април в Музея на хумора и сатирата в Габрово

Валентин Радев отива на крака при ранената полицайка: Още търсим кой е хвърлил бомбичката

Остават още 25 процента от работата по Брекзит, заяви Мишел Барние

Румен Радев: Унижението не е най-добрият начин да се борим с корупцията Трябва да изпълняваме нашите ангажименти, а не само да рецитираме за „евроатлантически ценности”, заяви президентът в Монтана

11% ръст на приходите от международен туризъм в зимния сезон

Вицепрезидентът: Войната между институциите не е довела до нищо добро

Доживотен затвор за мъж, убил с нож свой познат

Арестуваните полицаи в Раковски изнудвали търговец на незаконни цигари за 20 000 лв.

Краят на една ера! Венгер: Напускам “Арсенал”

Благотворителна фотоизложба “Търсената Америка” събира средства за лечение на малката Сияна

Канят звезди да рекламират българския туризъм

Български и чуждестранни известни личности, които са популярни в чужбина да представят културно-исторически туристически маршрути в България – това е една от идеите за националната ни реклама, обяви вчера в Пампорово министърът на туризма Николина Ангелкова. Новата визия в момента се разработва и ще бъде обсъдена от Националния съвет по туризъм.

Идеята е националната реклама да се фокусира към конкретни групи потребители, според спецификите на всеки вид туризъм. Известните личности ще бъдат канени да участват в рекламни турове по различни маршрути. Така България много по-лесно щяла да популяризира своите красоти и интересни места. “Такъв е подходът, по който работят всички големи туристически държави”, обясни Ангелкова.

Тя допълни, че маркетинговото представяне чрез щандове на България на туристическите изложения в чужбина също ще бъде бъде променено. Туризмът ни вече ще се рекламира не само на такива специализирани борси, а включително и на селскостопански форуми и изложения за храни и напитки.

Министър Ангелкова е обнадеждена от данните, които получава от концесионерите в ски курортите, че ще се изпълни прогнозата за 4-5 % ръст на туристите през тази зима. След като проведе работна среща с представители на туристическата индустрия и местната власт в Пампорово, вчера Ангелкова сподели, че се обмисля идеята част от концесионните такси от курортните зони да влизат в специален фонд “Туристическа инфраструктура”. Неговата структура и финансиране се обсъждат в момента. Идеята е с парите от този фонд да се поддържат както националните курортни комплекси, така и останалите туристически забележителности в страната.

Представителите на бизнеса поискаха от Ангелкова съдействие за отварянето на пътя през Рудозем за Гърция, за да се улесни достъпът на туристи от южната ни съседка.

В Пампорово министърът разговаря и с експерти от контролните органи в сектора, които я информираха за дейността си и за протичането на зимния сезон в ски курортите.

В петък Николина Ангелкова ще посети Кърджали, където също ще разговаря с бизнеса и местната власт за развитието на туризма в региона.
Министърът ще посети Регионалния исторически музей в града, който е сред водещите културни институции в региона и съхранява над 40 000 експоната за Източните Родопи, вкл. за туристически обекти от национално значение като археологическия комплекс Перперикон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.