На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 ноември 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Канят звезди да рекламират българския туризъм

Български и чуждестранни известни личности, които са популярни в чужбина да представят културно-исторически туристически маршрути в България – това е една от идеите за националната ни реклама, обяви вчера в Пампорово министърът на туризма Николина Ангелкова. Новата визия в момента се разработва и ще бъде обсъдена от Националния съвет по туризъм.

Идеята е националната реклама да се фокусира към конкретни групи потребители, според спецификите на всеки вид туризъм. Известните личности ще бъдат канени да участват в рекламни турове по различни маршрути. Така България много по-лесно щяла да популяризира своите красоти и интересни места. „Такъв е подходът, по който работят всички големи туристически държави“, обясни Ангелкова.

Тя допълни, че маркетинговото представяне чрез щандове на България на туристическите изложения в чужбина също ще бъде бъде променено. Туризмът ни вече ще се рекламира не само на такива специализирани борси, а включително и на селскостопански форуми и изложения за храни и напитки.

Министър Ангелкова е обнадеждена от данните, които получава от концесионерите в ски курортите, че ще се изпълни прогнозата за 4-5 % ръст на туристите през тази зима. След като проведе работна среща с представители на туристическата индустрия и местната власт в Пампорово, вчера Ангелкова сподели, че се обмисля идеята част от концесионните такси от курортните зони да влизат в специален фонд „Туристическа инфраструктура“. Неговата структура и финансиране се обсъждат в момента. Идеята е с парите от този фонд да се поддържат както националните курортни комплекси, така и останалите туристически забележителности в страната.

Представителите на бизнеса поискаха от Ангелкова съдействие за отварянето на пътя през Рудозем за Гърция, за да се улесни достъпът на туристи от южната ни съседка.

В Пампорово министърът разговаря и с експерти от контролните органи в сектора, които я информираха за дейността си и за протичането на зимния сезон в ски курортите.

В петък Николина Ангелкова ще посети Кърджали, където също ще разговаря с бизнеса и местната власт за развитието на туризма в региона.
Министърът ще посети Регионалния исторически музей в града, който е сред водещите културни институции в региона и съхранява над 40 000 експоната за Източните Родопи, вкл. за туристически обекти от национално значение като археологическия комплекс Перперикон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.