На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Шефът на БДЖ: Предвижда се да бъдат спрени още 81 влака

На първият етап бяха спрени 38 влака, на втория се предвижда да бъдат спрени още 81 влака. Това заяви Владимир Владимиров, изпълнителен директор на холдинг „БДЖ“ ЕАД по време на заседание на ресорната парламентарна комисия.

„Ако субсидията за БДЖ се запази в размер на 140 млн. лв. ще има недостиг от 12,5 млн. лв. за извършване на най-наложителните ремонти”, предупреди Владимиров и допълни, че санитарния минимум за ремонти е 25 млн. лева. Според него ефектът от мерките от спиране на влаковете и намаляване на персонала, ако започнат, няма да могат да дадат реално проявление през тази година в пълния си ефект, тъй като има колективен трудов договор, който изисква от БДЖ определена процедура.

„Няма да може да реализираме тези мерки за по-кратък период от 6-7 месеца. На освободените служители трябва да бъдат платени около 6 работни заплати. Ние сме се съобразили с бюджета прогноза за 140 млн. не само за 2015, а за 2016 и 2017 г.”, обясни Владимиров.

Изпълнителният директор на БДЖ поясни, че процеса за нотификация от ЕС е труден за дружество, което е на загуба. „Дружеството трябва да покаже начин, по който вече няма да бъде на загуба, както и да представи по-дългосрочна визия. Бяха спрени 38 влака на първия етап, на втория се предвижда да бъдат спрени още 81 влака”, каза още Владимир Иванов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.