Регистрирани са на 40 турски нарушения на въздушното пространство на Гърция в района на Егейско море

Вижте документалния филм “Ние обичаме мира”, който пусна пропагандата на КНДР след срещата с Южна Корея

Бабата на Байрям, която стана донор, за да му спаси живота, няма право на инвалидна пенсия

Теменужка Петкова ще отговаря на депутатски въпроси за газовата връзка Гърция-България и сигурността на електроенергийната ни система

Експлозии в петролна рафинерия в Уисконсин, ранени са няколко души

Меркел e във Вашингтон в последен опит да убеди Тръмп да не налага търговски санкции на ЕС

Външните министри на членките на НАТО се срещат в Брюксел

Родилка почина след продължителна кома

Белият дом публикува снимки от тайната среща на Майк Помпео и Ким Чен-ун

Борисов ще е гост на лидерска среща по процеса „Бърдо-Бриони“ в Скопие

Ким Чен-ун: Започва нов етап от историята Мун Дже-ин: Надявам се на открит диалог и постигането на твърд ангажимент

Стойчо Стоев предупреди “Левски”: Финалът със „Славия“ е коварен

9 тийнейджъри загинаха след порой в Израел

Американски сенатори са внесли проектозакон за блокиране на доставката на изтребители Ф-35 за Турция

Вижте как се срещнаха лидерите на Северна и Южна Корея (ВИДЕО)

Шефът на БДЖ: Предвижда се да бъдат спрени още 81 влака

На първият етап бяха спрени 38 влака, на втория се предвижда да бъдат спрени още 81 влака. Това заяви Владимир Владимиров, изпълнителен директор на холдинг „БДЖ“ ЕАД по време на заседание на ресорната парламентарна комисия.

„Ако субсидията за БДЖ се запази в размер на 140 млн. лв. ще има недостиг от 12,5 млн. лв. за извършване на най-наложителните ремонти”, предупреди Владимиров и допълни, че санитарния минимум за ремонти е 25 млн. лева. Според него ефектът от мерките от спиране на влаковете и намаляване на персонала, ако започнат, няма да могат да дадат реално проявление през тази година в пълния си ефект, тъй като има колективен трудов договор, който изисква от БДЖ определена процедура.

„Няма да може да реализираме тези мерки за по-кратък период от 6-7 месеца. На освободените служители трябва да бъдат платени около 6 работни заплати. Ние сме се съобразили с бюджета прогноза за 140 млн. не само за 2015, а за 2016 и 2017 г.”, обясни Владимиров.

Изпълнителният директор на БДЖ поясни, че процеса за нотификация от ЕС е труден за дружество, което е на загуба. „Дружеството трябва да покаже начин, по който вече няма да бъде на загуба, както и да представи по-дългосрочна визия. Бяха спрени 38 влака на първия етап, на втория се предвижда да бъдат спрени още 81 влака”, каза още Владимир Иванов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.