Правят завод за фарове на „Мерцедес“

Анита Мейзер излиза от затвора срещу гаранция от 5 хил. лв.

Избягалият затворник Борис Иванов към похитената жена: Когато ти говоря, ще ме гледаш в очите

Борбата с катастрофите става ежемесечна Катаджии и чиновници от министерства и агенции длъжни да отчитат наложени глоби и предприети мерки

Немската обществена телевизия АРД поиска оставката на Меркел

Писателката Павлина Павлова: “Да ценим времето, то ни наказва за леността ни…” В социалните мрежи възникна скандал около наградата „Димитър Димов”

Ердоган с пълна власт в Турция (обзор) Управляващите запазват мнозинството си в 600-местния парламент

Какви са правата ми при сексуален тормоз на работното място

Пожарната със спешни мерки заради задаващите се порои у нас

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 26 юни 2018

Произвеждаме 120 млн. литра вино

Напрежение сред плажуващите на „Корал“ 10 летовници пращат селфи, че са нарушители

Цецка Цачева: Необходими са законодателни промени за полагането на труд от затворниците

Показваме в Русия християнско изкуство Експозицията включва 47 предмета

Поетът с китара влезе в Двора на кирилицата

Младежкото БСП: Решихме да подарим на Московски играчка влакче. Нека си играе с него, а не с БДЖ

Решили сме да подарим на министъра на транспорта Ивайло Московски играчка влакче и да го призовем да си играе с нея, а не с БДЖ. Това заяви Вероника Делибалтова, председател на Младежкото обединение в БСП, предаде БГНЕС.

Приветстваме решението му от по-рано днес, че отстъпва от закриването на линии в БДЖ и съкращаването на хора. Надявам се да не отстъпи от него, каза Делибалтова. Тя съобщи, че младежкото БСП ще внесе отворено писмо в деловодството на Министерството на транспорта, в което се разказва за управлението на Пламен Орешарски, когато са ремонтирани влакове, 150 души са били върнати на работа и са погасени 150 млн. лв. разходи.

Николай Николаев, зам.-председател на Младежкото обединение в БСП посочи, че БДЖ има социална функция и заради това предлагат да се създадат защитени линии, които да са гарантирани от държавата и да се субсидират.

Иво Инджов от Движение “Модерна България” твърди, че железниците в една бедна страна, като България трябва да изпълняват, освен икономически функции и социална роля. Те са транспортът на по-бедните хора и свързват отдалечени краища на страната. Всяко спиране на влакове или редуциране на разписанието, се отразява много негативно на статуса на тези хора. Вместо в България да се строят железници, те се закриват, каза той.

Според Инджов това е поредното доказателство за дефектите на безогледния, развиващ се неолиберален модел на развитие, когато всичко трябва да се закрива и приватизира, ако не носи печалба. Оттук насетне е важно да се приемат смислени мерки, не само за влаковете, които съществуват в момента, но и за реформи с човешко лице в БДЖ,смята Инджов. Той коментира, че от един момент нататък, железниците трябва да станат и транспорт на средната класа, не само на по-бедните хора, както е в развитите страни в Европа. Не може да се инвестира само в магистрали и в метрото в София, добави той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.