Китай предупреди за твърд отговор, ако САЩ наложат нови мита

Турция ще построи трета ядрена електроцентрала, обяви Ердоган

Пентагонът потвърди: САЩ и Южна Корея отменят предстоящите съвместни военни учения

Петима ранени след стрелба в Швеция

На 19 юни 2018 да почерпят

Крал Кейн изведе Англия до драматичен успех

Младежи работят и почиват в луксозни морски хотели Холдингът „Виктория груп“ се грижи за възпитаници от дома „Майка Терезия“ и ателие „Прегърни ме“

Тръмп разпореди създаването на космическа армия

СЗО обяви геймърството за психично разстройство

Пороят отряза достъпа до кюстендилски села

Кралският монетен двор с менте филиал в село Първенец (ОБЗОР) Бандата секла по 2 британски паунда с отлично качество

Бебе се роди във френски влак, ще се вози безплатно 25 години

Иван Дреновички: Имаме една от най-ниските цени на газа в ЕС

Емануела е за купона в Слънчака

Финландски депутат беше осъден за сексуален тормоз над колежка

Как да спортуваме през 2015-а

Новата година започна, но никога не е късно да добавите още редове в списъка си с нещата, които непременно ще направите през следващите 12 месеца. Да си дадете обещанието, че ще спортувате повече и ще се грижите за тялото си е много добър вариант. Може и да намерите това, което да ви хареса, в списъка на American College of Sports Medicine, който обобщава какви са тенденциите за предстоящата година.

– Използвай тежестта на собственото си тяло. Докато парите си остават основната грижа за повечето хора, няма нищо чудно в това, че по-икономичните фитнес програми стават все по-популярни. Има и такива, при които не се изисква специално оборудване, което допълнително би оскъпило тренировката. Точно затова програмите, при които човек тренира, като използва тежестта на собственото си тяло, започват да се предлагат във все повече зали. Освен това те вече са така разработени, че няма да се отегчите, правейки не само коремни преси и лицеви опори.

– Много калории за малко време. Всеки иска да отслабне, но колкото се може по-бързо. Ето защо програмите, които предлагат голям брой изразходвани калории за малко време, се радват на топъл прием. При тях се редуват серии от интензивни упражнения и кратки интервали, през които тялото да се съвземе.

– Идва времето на образованите и квалифицирани фитнес инструктори. На пазара все повече започват да се търсят професионалисти, които да помагат на хората да се грижат за здравето, а и за фигурата си. Никой не казва, че докато сваляте килограми, не може да се образовате сами за инструктор.

– Обърнете внимание на упражнения за сила. Те не са само за мъжете. Дамите могат да се порадват на ползите, които по-силната мускулатура носи. Не пренебрегвайте тежестите и не си мислете, че ако работите с гири, непременно ще станете културисти.

– Ако можете да си го позволите, намерете си личен треньор. Няма гаранция, че това, което работи при едни, ще свърши същата работа и при други. Ето защо, ако има възможност да ви бъде изготвен план лично за вас, трябва да се възползвате от нея.

– Храната е много важна. За да имате мечтаната фигура, трябва да съчетаете работата във фитнеса с правилен режим на хранене. Само с едното трудно ще постигнете резултатите, на които се надявате.

– Йогата си остава на едно от първите места по популярност. Не е задължително да се придържате към традиционните форми. Може да опитате йога във вода или навлизащата и в България хот йога, при която упражненията се изпълняват в затоплено до 37 градуса помещение.

– Възрастта не е ограничение. Започват да се появяват все повече системи от упражнения, които са насочени към хората над 60 години. Никога не е късно да се погрижим за себе си.

– С компания е по-забавно, но не трябва да е голяма. Изглежда ключът към успеха се крие в броя на трениращите. Да гледате как и други правят упражнения като вас действа мотивиращо, но ако групата е много голяма, няма как да получите специално внимание. Точно затова популярни започват да стават малките групи от 3-4 човека.

– Друго си е спортуването на открито, което винаги ще има своите многобройни привърженици. Ако искате да усещате слънцето върху лицето си и вятъра по кожата си, може да потичате в парка или да отидете на излет в планината.

– Кръговите тренировки имат много предимства. Основният метод на тази тренировка включва една завършена серия от дадено упражнение за всяка отделна част на тялото. С подобряване на нивото на изпълнение се увеличава броят на сериите и упражненията.

– Core training или тренировките, които се концентрират върху укрепването и оформянето на мускулите на корема и гърба, стават все по-предпочитани от дамите, които искат да се похвалят с плоско коремче.

– Boot camp – това е решението за всички, които имат нужда някой да ги държи изкъсо, за да тренират. На тези лагери може да проверите какво би било усещането да минете през казармата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.