Повдигнаха 2 обвинения на Бенчо Бенчев (обзор) Парична гаранция от 50 000 лв. и забрана за напускане на страната

Банките спечелиха 517 млн. лв. от такси Доходът от лихви на трезорите нарасна до 1,347 млрд. лв.

Уникална операция направиха кардиолози Медиците поставиха изкуствена аортна клапа на критичен пациент

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 15 август 2018

Възстановяват столичния басейн „Мария Луиза“ Засега е внесено само инвестиционно намерение

Загиналите при срутването на виадукт на автомагистрала в Италия са около 30

Цветан Цветанов: Ако президентът Радев иска да въвежда военно положение, сигурно може да го направи, но в България има правов ред

Вирус покоси деца в Станцията на МС в Слънчев бряг

Нина Добрев обяснява българския жаргон (ВИДЕО)

Затварят хотел в Бяла, работил без категоризация

Григор: Жегата помага на играта ми

Военният ни флот изпробва новите си бързоходни лодки

Премиерът Борисов изрази съболезнования за загиналите при трагичния инцидент край Генуа

Министър Николай Нанков: Две китайски компании са готови да вложат 1,5 млрд. евро в пътя Русе-Велико Търново и тунела под Шипка

Мая Манолова: Реформата в социалната система започва от 2019 г. Варненци се жалват, че общината събира данъци чрез частни съдебни изпълнители

Гарата в Русе продължава да потъва

Влакът по първата в България жп линия Русе-Варна остава, но централната гара в крайдунавския град пропада и се нуждае от нов ремонт. Скоростта, с която се деформират сградата и жилищни блокове около нея, застрашава живота на стотици хора. Ако овлажняването на льосовия терен не спре, влаковете ще трябва да заобикалят Русе, заявиха експерти.

В бюджета на НК „Железопътна инфраструктура“ не са заложени пари за основна реконструкция. Досега Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане е дала 60 000 лв. за технически проект, чрез който да се спрат овлажняването на терена и деформациите. Гарата потъва, въпреки че в последния й мащабен ремонт бяха налети 1,3 млн. лв. Бившата областна управа алармира дори ДАНС за потъналите в некачествено строителство пари и спря търг за нови 3,5 млн. лв. Строителят и НКЖИ още спорят за качеството и парите.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.