Кристиан Вигенин: Действията на БАБХ и Министерство на земеделието в Шарково са незаконни Всеки следващ ден води отговорността към министър- председателя

БНБ с нови правила за заеми към свързани фирми Докладват вътрешните експозиции

Пресконференцията на Тръмп и Путин в Хелзинки (СТЕНОГРАМА)

Самоубийствата у нас намаляват Двама души на ден посягат на живота си

Шест години майсторят олтара в манастира “Свети Йоан Бигорски” Защо Македония трябва да е следващата ви дестинация?

КС решава на 27 юли за Истанбулската конвенция Множество неправителствени организации са в подкрепа

Еврокомисарят по безопасност на храните: Евтаназията на заразените животни е единственият начин да се овладее ситуацията с чумата Брюксел ще покрие 75% от разходите по компенсирането на собствениците на умъртвени животни

Столичната „Топлофикация“ със 100 млн. лв. дълг “Булгаргаз” се кани да събира задълженията принудително

Делио Роси заложи на 11-те от мача в Лихтенщайн

Домашен арест за сина на Пелов Владимир Стефанов бе задържан с още 4 души

Симеон Караколев, съпредседател на Националната овцевъдна и козевъдна асоциация: 5000 души ще изливат козе мляко утре пред Министерски съвет

92-годишна дряновка хвърли от терасата 25 000 лева дар за ало измамници Бабата "изгоряла" по схемата „съдействие на полицията"

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 18 юли 2018

Доналд Тръмп заяви, че срещата му с Владимир Путин е преминала по-добре от срещата на върха в НАТО

Дават на съд 25-годишен за убийството на 7-годишната Дамла в Момчилград

Шинобуси в БДЖ – най-рано догодина

Обсъжданата напоследък идея БДЖ да пусне шинобуси по линиите, по които има слабо натоварване, може да се реализира най-рано догодина. Това съобщи транспортният министър Ивайло Московски по БТВ вчера.

„Индикативната стойност на едно такова транспортно средство е минимум по 1 млн. лв. Колегите от БДЖ са изчислили, че са им необходими между 20 и 30 шинобуса“, каза Московски. Според него такива средства БДЖ няма в момента, а и за машините трябва да се обяви обществена поръчка, което значително ще забави доставката.

За заплащане на новите превозни средства на БДЖ й трябват допълнителни средства за капиталови разходи. За 2015 г. в бюджета на железниците бяха предвидени 70 млн. лв. за капиталови разходи, но заради протестите срещу спиране на влакове по слабо натоварени линии бе взето решение 40 млн. лв. от парите да бъдат дадени за субсидиране на пътническите превози.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.