Турция прибра златото си от САЩ

През октомври пристигат първите 20 електробуса за градския транспорт в София

БАКБ награди зелени проекти с 25 хил. лв. Победител е стойка за велосипеди

Икона на свети Георги подари семейство от Монтана на президента Радев Държавния глава влезе в дома на освободения от гръцки затвор с негова помощ Иво Богданов

Прокуратурата: Не проверяваме действията на разследващите по досъдебното производство срещу Иванчева

Генералният секретар на НАТО: Гърция и Турция трябва сами да разрешат различията си

Александър Ваклин е изнудваният бизнесмен от Иванчева Предприемачът работи с английски партньори

Мобилни полицейски екипи ще решават проблеми в малките населени места в Търновско Проведени са 34 срещи в областта

Показват карикатури на Тодор Живков, дело на Тодор Цонев Изложбата се открива на 26 април в Музея на хумора и сатирата в Габрово

Валентин Радев отива на крака при ранената полицайка: Още търсим кой е хвърлил бомбичката

Остават още 25 процента от работата по Брекзит, заяви Мишел Барние

Румен Радев: Унижението не е най-добрият начин да се борим с корупцията Трябва да изпълняваме нашите ангажименти, а не само да рецитираме за „евроатлантически ценности”, заяви президентът в Монтана

11% ръст на приходите от международен туризъм в зимния сезон

Вицепрезидентът: Войната между институциите не е довела до нищо добро

Доживотен затвор за мъж, убил с нож свой познат

Dentsu Aegis Network България създава собствено звено за маркетингови изследвания

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медиа агенциите Carat и Vizeum, както и специализирана компания за дигитален маркетинг – iProspect, обяви днес създаването на ново звено за изследвания на българския пазар – Resolutions.

Dentsu Aegis Resolutions ще предлага качествени и количествени методи за изследване на медийния пазар. Услугите на Resolutions включват изследване на рекламната ефективност от гледна точка на комуникационния ефект върху поведението и нагласите на потребителите към марките, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, мониторинг на съдържанието, както и вече познатият на българския пазар инструмент за проучване на потребителските нагласи – The Consumer Connection System (CCS). CCS подпомага комуникационното планиране чрез точен анализ на потребителите, тяхното поведение, потребителско изживяване, както и определянето на оптимален медиен микс, отговарящ на целите на конкретна кампания.

„Създаваме Resolutions, за да усъвършенстваме процеса на вземането на точни маркетингови решения от нашите клиенти“, обясни целите на новата структура Радослав Неделчев, Директор Бизнес Развитие в Dentsu Aegis Network, България и допълни:

„Екипът на Dentsu Aegis Resolutions има огромен опит в изследванията на различни пазарни сегменти, включително хранителни продукти, безалкохолни напитки, козметика, фармацевтични продукти, доставчици на финансови услуги и застраховки, търговци на дребно, медии и телекомуникации, потребителска електроника и луксозни стоки. Вярваме, че, чрез услугите на Resolutions, клиентите на Carat, Vizeum и iProspect ще са с още една стъпка пред всички останали.“

За Dentsu Aegis Network

Като част от Dentsu Inc, Dentsu Aegis Network е първата наистина глобална комуникационна мрежа в дигиталната епоха.

Чрез своите седем международни марки Carat, Dentsu, Dentsumedia, iProspect, Isobar, Posterscope и Vizeum, както и с подкрепата на постоянно развиващите се специализирани марки: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, mcgarrybowen, Mitchell Communications Group (PR), psLive и 360i – Dentsu Aegis Network се стреми да е глобалната мрежа, която всеки клиент би избрал, търсейки най-добрите знания и възможности за бранд, медийни и дигитални комуникационни услуги.

Dentsu Aegis Network предлага отличителна и иновативна гама от продукти и услуги, ръководейки мрежата от своето седалище в Лондон. В компанията работят над 23 000 професионалисти от 110 страни в цял свят.

www.dentsuaegisnetwork.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.