2500 евро/кв. в най-желания жилищен район на София В центъра има сделки за 2000 евро/кв.м.

Жълт код за сняг и поледици в осем области на страната утре

Владо Николов се завръща във „Фермата“

Жалко! Националният стадион остана празен за мача на годината

Магнитски може да е бил отровен

Четиримата пострадали при дерайлирането на влака са без опасност за живота

Алергии мъчат 40% от българите Случаите на белодробна недостатъчност зачестяват

Трети сме в ЕС по пренаселени квартири Това е основа за сериозно развитие на пазара през следващите години, смятат брокери

Двама полицаи пострадаха при катастрофа с патрулка в столицата

Армията иска оферти за нови кораби Седем държави се включват в търга

Памела Андерсън се обиди на премиер

Университетската болница в Стара Загора остана без парно

Този протест отдавна не е на майките Той е на една болна жена, която продаде душата си, бог знае на кого, написа една от лидерките на протеста

Шофьор разби с юмрук прозореца на кола след спор за предимство

Могат ли да ме уволнят дисциплинарно от разстояние?

Да отслабнем без много усилия

Желанието да отслабнем може да бъде много силно. Желанието да не се престараваме и ако може това да се случи, без да полагаме много усилия, също може да бъде голямо. Колкото и противоположни да изглеждат двете желания обаче има начин да ги задоволим. По-точно 10 начина. Ето как можете да отслабнете, без да полагате много усилия:

1. Винаги се качвайте по стълбите. Толкова е просто и едновременно с това толкова лесно да се измъкнете от него. Друго си е да се качите в асансьора или да предпочетете ескалатора след дълъг и тежък ден на работа, но да изкачите няколко стъпала не е толкова трудно и ако го правите редовно ще се превърне в навик и няма да се струва толкова непосилно усилие.

2. Разхождайте се повече. Да, ако излезете да потичате в парка, ще изразходвате повече калории, но е и много по-вероятно след това да се чувствате по-изморени и да решите да се подкрепите с нещо калорично, без да му мислите много. Освен това тичането изисква и подготовка, а това е достатъчно ви откаже. С разходката също ще се разделите с прилично количество калории, без да усетите, така че не си спестявайте вървенето.

3. Стойте изправени. Докато седите, метаболизмът ви се забавя, мускулите ви си почиват и после колкото и да се стараете във фитнеса, единият час, прекаран там, едва ли ще компенсира няколкото часа седене на работното ви място. Затова стойте прави, колкото повече можете. Не е нужно да сядате в градския транспорт. Правете си почивки и какво ще ви стане, ако пиете кафето си на крак?

4. Носете си покупките. Ако се натоварите добре и носите по нещо тежко във всяка ръка, гърбът ви е изправен, а гърдите изпъчени, и правите това често на по-дълги разстояния, ще откриете колко е полезно да спрете да си поръчвате разни неща по интернет или да карате друг да ви носи чантите.

5. Седнете на пода и гледайте телевизия така. Да, като децата. Може диванът ви да е толкова удобен, че да изгледате цял филм, без да помръднете и точно там е проблемът. Докато сте на пода, ще се местите, сменяте позицията на тялото си, ще се разтягате и ще горите калории.

6. Клякайте в рамките на 10 минути всеки ден. В някои страни тази практика е част от ежедневието – като това да си измиете зъбите или да отидете до тоалетна. Това е лесен начин да оформите седалищните си мускули, а все 10 минути дневно ще успеете да намерите.

7. Лицевите опори са важни. Ако ги правите редовно, е повече от ясно, че ще укрепите ръцете и гърба си, но ако застанете успоредно на пода, може да поработите и за мускулите на корема. Струва си да опитате, нали?

8. Направете си кратка дневна програма и я следвайте. Не е необходимо да започвате с нещо мащабно, което още от самото начало ще ви накара да мислите какво да пропуснете утре. Увеличавайте физическото натоварване постепенно и така ще свикнете, без да се чувствате притиснати до стената. Може в списъка си да започнете да включвате и храни, от които да се лишите. Започнете с по едно нещо на седмица и ще видите, че можете да оцелеете и без поничката или хамбургера. Може и да замените едно нещо с друго. Например шоколад за ябълка.

9. Помагайте на другите. Може и да звучи общо, но се замислете за двойната полза – докато си спечелвате симпатията на съседа и заедно оправяте оградата, ще изгорите и доста калории.

10. Спрете да се опитвате да се измъкнете с минимално физическо усилие от ваша страна. Променете начина, по който гледате на някои прости дейности от ежедневието и ще видите колко голяма разлика ще има. Ако приемете, че докато минавате с прахосмукачката или бършете прозорците, работите и за мечтаното си тяло, това ще ви накара да спрете да отлагате да свършите тази работа. Накрая ще имате две причини да сте горди от себе си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.