Доналд Тръмп смята, че ФБР незаконно е шпионирало изборната му кампания

Сръбският президент Вучич: Задминахме България по стандарт

Пожар изпепели два автомобила в Търново

Надуваемото пиле с лице на Тръмп пристигна в Сан Франциско

Съдът отмени глоба на шофьор, карал насрещно в аварийната лента на магистрала „Марица“

Засилени проверки на тирове и автобуси за застраховка и винетка

Майстори от Габрово участват в инициативи на Националния музеен комплекс АСТРА в Румъния

Гришо и Никол разменят ласки в Сен Тропе (СНИМКИ)

Участието в ERM II засега се отлага Целта е партньорите да са сигурни, че финансовият ни сектор е стабилен, а рисковете са управляеми

Д-р Дечо Дечев: Приех поста в НЗОК, защото мисля, че ситуацията по-тежка не може да стане

Румен Порожанов: Все още не е ясно как точно чумата по животните е дошла у нас

МВнР: Няма данни за пострадали българи при стрелбата в Торонто

Александър Симов: „Визия за България” е за цялостна реорганизация на държавата 20% от най-богатите у нас взимат 8 пъти повече от 20% от най-бедните

Кое докарва мъжа в прединфарктно състояние, а жената в предоргазмено?

Лампази на кило Заради генералите извън армията, званието стана диагноза

Спешно търсим Русия за ремонт на изтребителите

До дни представители на руската компания РСК „МиГ” ще пристигнат в България, за да започнат преговори с Министерството на отбраната за ремонта и поддръжката на българските изтребители МиГ-29, научи „Труд”.

Опциите за възстановяване на двигателите на машините са няколко – спешно осем броя, а след това може още толкова. Все още е рано да се говори за конкретната сума по договора. Цената на ремонта на един двигател е около 2 млн. лв. Те задължително ще бъдат изнесени за ремонт в Русия. По предварителни изчисления сумата по договора няма да е по малко от 30 млн. лв., смятат експерти от МО.

Командващият на българските ВВС ген.-майор Румен Радев обяви, че има реална опасност до 1 май да останем с два годни изтребителя, които да могат да извършват охрана на въздушното ни пространство. За периода 2009-2011 г. армията ни не е правила никакви разходи за поддръжка. През 2012 г. и 2013 г. са поръчани резервни части и ремонти на блокове, като с тях за 6 години – от 2009-2014 година по договори с РСК-„МиГ” българското МО е изразходвало около 14 млн. евро за поддръжка на изтребителите, като в тази сума не се включва ремонтът на 8-те двигателя. Така, разбито по години, за цялостната поддръжка на всички самолети МиГ-29 се получава сума малко над 2 млн. евро годишно.

Военният министър Николай Ненчев обяви вече, че армията ни не спира да търси вариант за придобиване на нов изтребител, но докато това стане, ще трябва да се поддържа и наличната ни руска техника.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.