Репортери без граници: Омразата към журналистите, която се засилва в Европа и САЩ, е заплаха за демокрациите

Евростат: Всеки трети българин живее в сериозен риск от бедност

Тръмп нарече Ким Чен-ун „много отворен“ и „много почтен“ човек

Най-малко 10 загинали при пожар в нелегален нефтен кладенец в Индонезия

Мач на кило кръв и метър кожа

“Левски” без загуба вече 21 години

Царица Елеонора се поболява на фронта Дължим спасяването на Боянската църква на втората съпруга на Фердинанд

На 25 април 2018 да почерпят

Д-р ист. Николай Панайотов: Притежаваме единствената в света колекция от ритуални ножове за обрязване Откритият във Варненския халколитен некропол „златен фалос“ всъщност е предпазител /превръзка/ след обрязването

Пускат ток на най-богатите Електрическото „сърце” на най-луксозния SUV издържа 50 километра

Германският министър на външните работи нарече Асад “безчовечен” в реч в ООН

Полицията спря шествията на феновете

Тома Биков: ГЕРБ не се страхува от президента

Ген. Румен Миланов: Колкото по-шумен е един арест, толкова повече грешки се допускат

Арестуваха босненски гражданин с автомобил, пълен с оръжия в Италия

Лидл България с отличие Superbrands 2015 – 2016 г.

Лидл получи престижното отличие Superbrands България 2015–2016 в категорията търговски вериги и центрове. В класирането се допускат най-отличаващите се марки на националния пазар въз основа на анализ на статистически и пазарни данни. Включването в селекцията е свидетелство за изключителната репутация на бранда относно качество, надеждност и индивидуалност в сектора както сред клиенти, така и сред партньори и медии. „Като водеща верига за хранителни стоки не само в България, а и в Европа, качеството на нашите продукти е от изключително значение. Лидл България гради доверието в своите клиенти, залагайки на свежи и качествени продукти на изключително конкурентна цена. Всички стоки, предлагани в Лидл, преминават през множество тестове, като целият им път е под специализиран контрол” – споделят от Лидл България.

През 2015 година се навършват 5 години от навлизането на немската верига в България. За този кратък период Лидл откри 75 магазина в 40 града в страната и се наложи като любимо място за пазаруване на модерния човек, който цени своето време (селектиран избор от продукти; бързо касиране), отлично качество на добра цена и иновативен подход за налагане на марката. Всеки нов магазин на веригата разкрива между 15 и 25 работни места, като към момента служителите на компанията в цялата страна са над 1500.

Номинацията за Superbrands е изключително признание за петата годишнина от стъпването на Лидл в България, а юбилейното издание на събитието (20 години Superbrands International, 10 години Superbrands България) се очаква да представи едни от най-силните потребителски и корпоративни марки на пазара.

Брандовете са оценявани от независимо жури от водещи експерти и личности – преподаватели и професионалисти от различни сфери на маркетинга, мениджъри на ключови компании, водещи журналисти и издатели от влиятелни медии, а на втори етап и чрез национално гласуване на потребители в интернет.

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя награждава търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националните си пазари. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.