На 21 юли 2018 да почерпят

Испания спаси 540 преселници в Гибралтарския проток

Изписаха от болница британеца, отровен с Новичок

„Боинг“ триумфира на шоуто „Фарнбъро“ Истински железен човек лети на авиошоуто (ИНФОГРАФИКА)

Николай Младенов, специален координатор на ООН в Близкия изток: Израел и Хамас да отстъпят от ръба на войната

Сменят ветеринаря в Болярово, евтаназия в Шарково ще има

Томислав Дончев за скандалите около чумата: Една рутинна процедура се превърна в политическа криза

ОПОС ще финансира ВиК проекти за 1,35 млрд. лв.

Коцето спря купоните Певецът отбеляза празника със семейството си

Израел и Русия се договориха за по-тясно сътрудничество в Сирия

Тръмп няма да подкрепи предложението на Путин за референдум в Донбас

Макрон уволни свой сътрудник, бил протестиращи

Цветан Цветанов след решението на НС за мигрантите: Благодаря на опозицията!

Напускалият свободно Варненския затвор – бивш рали състезател и лидер на престъпна група

Румяна Арнаудова за арестите в КАТ-Габрово: Касае се за длъжностни и документни престъпления

Министър Павлова не искала трилентов път Русе – Бяла, а магистрала

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова не приема пътят убиец Русе – Бяла да стане трилентов, а да се проектира магистрала до Велико Търново. Това съобщи в Русе депутатът от Патриотичния фронт Искрен Веселинов на среща с народни представители от всички парламентарни групи, областната управа и кметове на общини. Шефът на Агенция „Пътна инфраструктура“ /АПИ/ Лазар Лазаров също подкрепя опасният участък да стане направо магистрала.

В бюджета на АПИ т.г. са заложени 5 млн.лв. за проектиране. През март ще се обяви обществена поръчка за избор на изпълнител по проектирането на пътя“, уточни областният управител на Русе Стефко Бурджиев. Идеята му за трилентов път ще струва 42 млн.лв., които могат да се търсят от бъдещия инвестиционен план „Юнкер“ на Европейската комисия /ЕК/. За да има допълнително платно, трябва да се изсекат крайпътните дървета и да се заменят с ниска растителност.

Международното трасе Е-85 София – Букурещ поема близо 2000 ТИР-а, които влизат денонощно в страната и предизвикват периодично тежки катастрофи в участъка Русе – Бяла. На 6 декември 2006 г. камион помете градски автобус от моста край река Янтра и загинаха 18 души, а 11 бяха ранени. След трагедията е изградено кръгово кръстовище преди моста, който е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение.

Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.