Пътувай и чети с ретро трамвая на 24 май

Алпинистът Атанас Скатов след завръщането си от Хималаите: Налудничаво е, но смъртта там е нещо естествено

Италианският президент Серджо Матарела връчи мандат за съставяне на правителство на Джузепе Конте

Вдигат пенсиите с 3,8% от юли (обзор) Минималната за осигурителен стаж и възраст става 207,60 лв.

Юлия Скрипал в първо изявление след изписването си от болницата: Събудих се с новината, че с баща ми сме били отровени

Ръст на сделките с имоти в курортите Банско и Слънчев бряг са първенци

Проф. Христо Пимпирев: Мечтая Антарктида да дава повече за човечеството и България да е там

Полицаят заплашвал военния преди смъртта си (обзор) Съдът остави Ангел Желязков в ареста

Иванчева изпързаля правосъдието

Шофьорът на автобуса от катастрофата на магистрала “Тракия”: Казах на пътниците да отворят аварийните кранове и да излязат, аз бях последен

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в четвъртък, 24 май 2018

Мая Манолова: Парите за здраве тази година са увеличени, но с това се увеличиха и проблемите

Съдът окончателно пусна АМ „Струма“ през Кресненското дефиле

Ремонтират бул. „Тодор Каблешков“ в София

Ще изграждаме завод за производство на високотехнологични продукти за самолети “Еърбъс”

Аварийни мостове заплашват трафика в Русенско

Аварийни мостове застрашават автомобилното движение в Русенския регион, алармира областният управител на крайдунавския град Стефко Бурджиев. Три от сводовете на Дъговия мост по международния път София – Букурещ са напукани. По съседния Гредови мост липсват елементи от конструкцията му, а Сарайският мост по алтернативното трасе през западна промишлена зона потъва и е подпрян със скеле от 15 г. “Макар и на третокласен път, мостът при село Кацелово e пред пропадане, а е единствената връзка в района”, допълни губернаторът.

Мостовете са част от републиканската пътна мрежа, за която се грижи Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/. Преди 2 години е подменена скъсана фуга на Гредовия мост с отпуснатите 78 000 лв. от АПИ. Като част от рехабилитацията на бул. “България” Дъговият мост още не е довършен и от 5 г. Пътната агенция не може да намери фирма изпълнител. Холдинг “Пътища” фалира и не приключи ремонта. Реконструкцията на 8 км отсечка се финансираше с над 4,6 млн.лв. от Европейската инвестиционна банка и държавния бюджет.

Сарайският мост по бул. “Трети март” е отворен само за леки автомобили и камиони до 10 тона. За ремонта му община Русе търси 2 млн. лв. по европейски програми. Съоръжението е укрепено спешно с отпуснатите 65 000 лв. от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към МС. Въпреки металните подпори обаче, деформациите по конструкцията продължават да се увеличават.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.