На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

„Пепеляшка“ – премиера на балет “Арабеск” на 14 февруари

От какво има нужда една хубава приказка? От изкусен разказвач. В постановката на балет “Арабеск” – “Пепеляшка”, разказвачът не е съвсем изкусен. Това е остарялата вече фея, която се опитва да си припомни как беше приказката. И непрекъснато всичко оплита. В действието влизат ту Червената шапчица, ту Баба Яга, ту Пипи Дългото чорапче. Ролята на старата фея изпълнява актрисата от Младежкия театър Анна Петрова – единственият човек в спектакъла, който не е балетист. Забавната и напълно объркана фея непременно трябва да разкаже историята на Пепеляшка, за да върне силата на своята вълшебна пръчица.

Смях на корем и няколко поуки да очакват зрителите на премиерата на “Арабеск”, която съчетава танц с театрално изкуство. Музиката е на Сергей Прокофиев. Хореограф е Мариана Крънчева от трупата на “Арабеск”. Крънчева е вложила в историята своето детско възприятие на популярната приказка. Затова в спектакъла си тя търси логичен отговор на въпросите, които са я вълнували като дете – например защо обувката е ставала само на Пепеляшка, принцът наистина ли би се оженил за всяко момиче, на което кристалната пантофка е по мярка? Във версията на Крънчева принцът е художник. Той се влюбва в Пепеляшка и категорично отказва да участва в разни фарсове с мерене на обувки. Кралското общество, условно наречено от авторката „силиконово”, е представено чрез бутафорни костюми и ситуации. Сценографията е на Екатерина Енева, автор на костюмите е Цветанка Петкова-Стойнова, а на мултимедийната визия – Никола Налбантов.

Премиерата е на 14 февруари от 11 ч в Музикалния театър.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.