Кейт Мидълтън е приета в болница с контракции

Фалшив се оказа сигналът за бомба пред президентството

В Нормандия е задържан мъж, заподозрян, че е заплашвал полицията

Със 7 млн. лева обновяват улици в община Симитли

Андреа Налес е първата жена, председател на социалдемократите в Германия

Кирил Ананиев: Здравословното хранене при децата е пряко свързано с намаляването на хроничните заболявания при тях

Кметове и жители от Симтлийско запретнаха ръкави, сами си правят навес на храм

Борисов: Президентската институция никога не ме е интересувала След пет години ще си управлявам партията, ако сме живи и здрави, казва премиерът в интервю за dir.bg

Глобиха школска лафка за храни с палмово масло

Ким Чен-ун пуска инспектори от САЩ на ядрения си полигон

Външните министри на страните от Г-7 се противопоставиха на дестабилизиращото поведение на Русия 

Община Добрич ще иска компенсации за домакинствата, останали 3 дни без вода

Очакваните ползи от приемането на еврото в България Ще се повиши доверието в българската икономика, а в резултат от това ще се понижат разходите за външно финансиране

Див като мустанг 10 предавки и блокаж на предните колела

Сигнал за бомба пред президентството

“Пепеляшка” – премиера на балет “Арабеск” на 14 февруари

От какво има нужда една хубава приказка? От изкусен разказвач. В постановката на балет “Арабеск” – “Пепеляшка”, разказвачът не е съвсем изкусен. Това е остарялата вече фея, която се опитва да си припомни как беше приказката. И непрекъснато всичко оплита. В действието влизат ту Червената шапчица, ту Баба Яга, ту Пипи Дългото чорапче. Ролята на старата фея изпълнява актрисата от Младежкия театър Анна Петрова – единственият човек в спектакъла, който не е балетист. Забавната и напълно объркана фея непременно трябва да разкаже историята на Пепеляшка, за да върне силата на своята вълшебна пръчица.

Смях на корем и няколко поуки да очакват зрителите на премиерата на “Арабеск”, която съчетава танц с театрално изкуство. Музиката е на Сергей Прокофиев. Хореограф е Мариана Крънчева от трупата на “Арабеск”. Крънчева е вложила в историята своето детско възприятие на популярната приказка. Затова в спектакъла си тя търси логичен отговор на въпросите, които са я вълнували като дете – например защо обувката е ставала само на Пепеляшка, принцът наистина ли би се оженил за всяко момиче, на което кристалната пантофка е по мярка? Във версията на Крънчева принцът е художник. Той се влюбва в Пепеляшка и категорично отказва да участва в разни фарсове с мерене на обувки. Кралското общество, условно наречено от авторката „силиконово”, е представено чрез бутафорни костюми и ситуации. Сценографията е на Екатерина Енева, автор на костюмите е Цветанка Петкова-Стойнова, а на мултимедийната визия – Никола Налбантов.

Премиерата е на 14 февруари от 11 ч в Музикалния театър.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.