Путин е готов да разшири действието на Договора за ограничаване на стратегическите настъпателни оръжия 

8 души, от които шест деца, загинаха след задушаване в камион в Либия

Британските депутати одобриха проектозакона за митническите правила след Брекзит

Вулканична лава рани 23 души на туристическо корабче на Хаваите

В САЩ задържаха рускиня по подозрение в шпионаж

САЩ и Русия „трябва да се разбират“, заяви Доналд Тръмп

Слънце до обед, следобед – дъжд

На 17 юли 2018 да почерпят

Вижте Илиана Раева по бански (МНОГО СНИМКИ)

Джон Маккейн: Пресконференцията на Тръмп с Путин беше срам

Пловдив посрещна частица от мощите на свети апостол Андрей Първозвани

Москва скастри Заев заради твърденията му за руска намеса в протестите в Македония

Александра Митева, БАБХ: Наличието на чума бе установено на 23 юни и потвърдено от френска лаборатория

Кметът поздрави бургаски спортисти

Нов данък „Градушка” удря цените на масовите застраховки

Те не доживяха до 2015 година

Отминалата 2014 година беше последна в живота на някои автомобили. Eдни си отиват тихо и безславно заради слаби продажби, други напускат пазара с почести и слава, защото не отговарят на повишените екологични критерии. От Европа се изтегля цяла марка като Chevrolet с пълната си гама, защото концернът майка General Motors дава приоритет на другата си дъщеря Opel. Тук ще ви припомним кои модели предприеха последното си пътуване през 2014-а и вече няма да ги видите в магазина.

Chevrolet Trax

Симпатичният компактен SUV освободи европейската територия за техническия си близнак Opel Mokka. Заедно с него от континента се изтеглиха и другите модели с „голям плюс” на решетката – Spark, Aveo, Crus, Orlando, Malibu, Captiva, Volt.

Peugeot 807

Концернът PSA се движи по курс към намаляване на моделите и съсредоточаване върху тези, които са най-рентабилни. В това число не попадат вановете Peugeot 807 и Citroen C8, които бяха спрени след 12-годишно присъствие на пазара.

Opel Agila

Техническият събрат Splash остава (засега) в програмата на Suzuki, но Opel зачеркна Agila. На нейно място през 2015-а ще се появи Karl, който е изцяло разработка на германците без участието на Suzuki.

Land Rover Freelander

Преструктурирането на гамата на Land Rover остави Freelander без пряк наследник. В празнината от спирането на модела трябва да паркира новият Discovery Sport, но той е по-голям и различен (дори с името си) автомобил.

Lancia Delta

През 2014-а удари последният час за лимузината Thema и кабриото Flavia, защото купувачите не искат американски коли (на практика Chrysler) в италианска опаковка. С Delta изчезва и чистокръвен представител на Lancia със спортни успехи в миналото.

Suzuki Alto

Моделът и името му потъват в историята, за да отворят път на нов автомобил. Наследникът на Alto се нарича Celerio.

Вижте останалите коли, които повече няма да видите в магазина, в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.