На 16 юли 2018 да почерпят

Шампионът прибра 38 млн. долара

Доналд Тръмп пристигна в Хелзинки

Кооперация се запали в Шумен

Земетресение с магнитуд 5 по Рихтер в Япония Няма опасност от цунами

Очаква ни най-голямото лунно затъмнение за този век

Чумата донесли бежанци от Турция В страната вече са умъртвени близо 4000 овце и кози

Протест на жители на пернишки квартал блокира пътя Перник-Радомир-Кюстендил

Ново огнище на птичи грип в добричкото село Миладиновци

Карловка осъди „Свидетели на Йехова“ Сгрешена кметска заповед бави събарянето на незаконна постройка на сектата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 16 юли 2018

Бежанските центрове в страната трябва да бъдат закрити, защото в тях няма много хора, а издръжката им е голяма, смята Джамбазки

20 години по-късно: Франция отново е световен шампион!

Никос Кодзиас: Споразумението за името Северна Македония ще получи зелена светлина от гръцкия парламент

Губим 30 години заради обжалвания 80% от поръчките се оспорват и затова изпълнението на обектите закъснява

Гаф за милиони: Забравили отбивка към Бургас на „Марица“

Проектантите и строителите на първите километри от магистрала „Марица“ са забравили да направят важна отбивка от нея. „На мястото, на което аутобанът се свързва с „Тракия“ при пловдивското село Плодовитово, няма отбивка за Стара Загора и Бургас“, съобщи шефът на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Лазар Лазаров.

Когато в края на годината цялата магистрала „Марица“ бъде готова, ползващите я ще бъдат неприятно изненадани от този недостатък. Идващите от Свиленград превозни средства ще трябва да се качат на „Тракия“ но в посока София, да пътуват десетина километра до пътния възел при Оризово и там да обърнат в обратната посока, ако искат да стигнат до Стара Загора или Бургас.

Този участък от „Марица“ е проектиран още по времето на социализма от едновремешното предприятие „Пътпроект“ и е изграден в началото на 80-те години. Става въпрос за 5-километрова отсечка, която години наред свързваше „Тракия“ с Плодовитово и старото шосе между Пловдив и Чирпан. Този участък е вече доста амортизиран и при пускането на „Марица“ ще трябва и да се ремонтира.

Според Лазаров сега държавата ще трябва да плати от бюджета няколко милиона лева, за да може този пътен възел да се проектира и изгради. Това ще стане чрез мост над „Тракия“. Обществената поръчка ще бъде обявена скоро.

Строителството на останалата част от „Марица“ закъсня и според най-актуалните графици аутобанът трябва да е напълно готов до края на септември. Причините за закъснението бяха археологическите разкрития, които удължиха срока с около 1 година, както и непредвидени в първоначалните проекти укрепвания на почви. Иначе магистралата трябваше да е готова още м.г. „Марица“ е дълга 117 километра и свързва „Тракия“ със Свиленград и ГКПП Капитан Андреево.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.