Шефът на правната комисия Данаил Кирилов: Няма прекомерност в процесуалните действия при задържането на Десислава Иванчева

За Гергьовден пускат движението в дясното платно на източната дъга на Софийския околовръстен път от Казичене до АМ “Тракия” Министър Нанков направи оглед и на рехабилитацията на второкласния път София - Петрохан – Лом

Проф. Валери Стефанов: Най-големият враг на масонството са тоталитарните общества В Стара Загора се проведе публична дискусия за свободното зидарство

В Саудитска Арабия затвориха женски фитнес заради “неприличен” видеоклип

Мрежа за трафик на нелегални мигранти е разкрита във Франция

Почина известната руска актриса Нина Дорошина

Апелативна прокуратура – Велико Търново втора по натовареност за 2017 година

Кметът на Търново удостоен с наградата на Министерство на културата „Златен век“ Министър Боил Банов: Велико Търново е град на мислещите и творящите

Арестуваха трима тийнейджъри, ограбили и пребили младеж в Пазарджик

ЕС приветства решението на КНДР да прекрати ядрените си и ракетни изпитания

Раненият от бомбичка полицай: От разпръсналите се стъкла пострада роговицата на окото ми, необходим е по-висок контрол

Гърция наема френски бойни кораби заради засилващото се напрежение с Турция в Егейско море

Тръмп ще посети Великобритания през юли, може да отседне при кралицата в Балморал

Започна плановият годишен ремонт на Пети блок на АЕЦ “Козлодуй”

Велопоход в подкрепа на болните от хемофилия (СНИМКИ)

Гаф за милиони: Забравили отбивка към Бургас на „Марица“

Проектантите и строителите на първите километри от магистрала „Марица“ са забравили да направят важна отбивка от нея. „На мястото, на което аутобанът се свързва с „Тракия“ при пловдивското село Плодовитово, няма отбивка за Стара Загора и Бургас“, съобщи шефът на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Лазар Лазаров.

Когато в края на годината цялата магистрала „Марица“ бъде готова, ползващите я ще бъдат неприятно изненадани от този недостатък. Идващите от Свиленград превозни средства ще трябва да се качат на „Тракия“ но в посока София, да пътуват десетина километра до пътния възел при Оризово и там да обърнат в обратната посока, ако искат да стигнат до Стара Загора или Бургас.

Този участък от „Марица“ е проектиран още по времето на социализма от едновремешното предприятие „Пътпроект“ и е изграден в началото на 80-те години. Става въпрос за 5-километрова отсечка, която години наред свързваше „Тракия“ с Плодовитово и старото шосе между Пловдив и Чирпан. Този участък е вече доста амортизиран и при пускането на „Марица“ ще трябва и да се ремонтира.

Според Лазаров сега държавата ще трябва да плати от бюджета няколко милиона лева, за да може този пътен възел да се проектира и изгради. Това ще стане чрез мост над „Тракия“. Обществената поръчка ще бъде обявена скоро.

Строителството на останалата част от „Марица“ закъсня и според най-актуалните графици аутобанът трябва да е напълно готов до края на септември. Причините за закъснението бяха археологическите разкрития, които удължиха срока с около 1 година, както и непредвидени в първоначалните проекти укрепвания на почви. Иначе магистралата трябваше да е готова още м.г. „Марица“ е дълга 117 километра и свързва „Тракия“ със Свиленград и ГКПП Капитан Андреево.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.