На 16 декември 2018 да почерпят

Пътят на Петър през огън и лед Авантюристът се готви да покрие „Тройната корона” през март

Червеното цвекло нормализира кръвното налягане Подходящи за консумация са и листата

Арестувани са четирима души, включително двама полицаи, за „обида на турското знаме и нация”

Млада жена бе блъсната на пешеходна пътека в центъра на столицата

ЕС призова Турция да се въздържа от всякакво едностранно действие в Сирия

Банско е № 1 и ще остане № 1, заяви Цветан Цветанов на официалното откриване на сезона в курорта

Спешна среща между Спас Русев и Славиша Стоянович

Президентът Радев в Йордания: Не трябва да се инвестира само в магистрали, а и в човешки капитал и научно сътрудничество

Коледата невъзможна за „Левски“, „сините“ пак трагични далеч от „Герена“

Десислава Радева за полицейска проверка през февруари: Стоях в колата на НСО ни жива, ни умряла Тежковъоръжени жандармеристи дърпали шофьора й за ревера

Пилот загина, след като изтребител се разби при кацане в Украйна

Порошенко обяви създаването в Украйна на автокефална православна църква

Цветан Цветанов се срещна с кмета на Банско Георги Икономов

Вижте от птичи поглед как върви строежът на хотел Hyatt Regency в София

Леките автомобили с електронна винетка, няма да плащат тол такса

Леките автомобили няма да плащат такса за използване на магистралите в България. Така наречената тол система ще се отнася само за тежките автомобили с тегло над 3,5 тона. Това обяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.

Настоящата хартиена винетка вероятно ще бъде заменена с електронна, а тол таксата за тировете, се очаква да бъде въведена през 2018 г.

„За да е по-справедливо тежкотоварните автомобили трябва да заплащат за изминато разстояние, както е в Австрия и Германия, а леките автомобили няма да заплащат тези такси”, обясни Павлова.

„Има два вида системи за плащане – едната е на принципа на публично-частното партньорство. Например, определен инвеститор изгражда 100 км пътен участък, чрез събирането на „тол” такса за тези 100 километра от приходите за ползване на тази отсечка се калкулира стойността на строителството на тази магистрала”, посочи министърът.

„Ние говорим за нещо различно, това е единият вариант за финансиране на тези отсечки, за които нямаме публично финансиране, под каквато и да е било форма, за всичко останало говорим за цялостна промяна на системата и от тези хартиени винетки, които сега ползваме, да минем към електронни такива и от друга страна превозните средства над 3,5 т да заплащат за изминато разстояние“, допълни Лиляна Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.