На 26 май 2018 да почерпят

Плътско познание с Джилиън Андерсън

НАСА ще строи завод за ракети на Луната

Макрон пред Путин: Дълбоко вярвам, че историята и съдбата на Русия са в Европа

Матю Нимиц: Няма окончателно решение по спора за името на Македония

Кучето Ричи, което откри хероин за 12 млн. лв. Пратката пътувала от Турция за Белгия в ТИР, натоварен с чували теракол

И Зоран Заев беше при папа Франциск (ВИДЕО)

Рахой няма да свиква предсрочни парламентарни избори в Испания

Българин откупи картина за милиони и я върна у нас

25 лева за ден плаж в Гърция Копърки подбиват цените, возят без документи

Китай: От търговска война със САЩ няма да има печеливши

Вижте акцентите от броя на “Труд” в събота, 26 май 2018

Съдът остави в ареста шефа на КАТ-Благоевград, другият излезе срещу 7000 лева

Нинова в Галиче: Дайте пример на цяла България – изгонете мутрите от властта!

За втора вечер абитуриентите в Благоевград показаха стил и красота на червения килим

Шестима ранени при катастрофа по пътя Русе – Бяла

Шестима души бяха ранени при тежка катастрофа по пътя Русе-Бяла, в участъка край село Волово, съобщиха от полицията. Около 9 ч. сутринта в събота софийски автомобил “Мерцедес” с трима души се блъска челно в “Ауди” с русенска регистрация, в който пътуват също трима човека. Четири линейни на Центъра за спешна помощ са откарали ранените в МБАЛ – Русе. Най-тежко е състоянието на 60-годишна жена, уточниха лекари. Причините за инцидента се изясняват от пътна полиция. Участъкът остана затворен за около 3 часа и мотопатрули пренасочваха автомобилите по обходен маршрут.

М.г. по опасния път Русе – Бяла са станали 224 катастрофи с 9 убити и 51 ранени, напомниха от полицията. Регионалният министър Лиляна Павлова вече обяви, че т.г. в бюджета на Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/ са заложени 4 млн.лв. за проектиране на участъка до Велико Търново като магистрала. Проектът е заявен пред министерството на финансите като “изключително приоритетен” по ОП “Европейски транспортни коридори”.
До 2016 г. трябва да се одобри парцеларния план и да се отчуждят на терени, а след още 1 г. да започнат преговори с Европейска инвестиционна банка за нужните над 800 млн.евро. Ако се осигурят, маигстралата може да се построи до 2020 г. Дотогава опасният път само ще се ремонтира и обезопасява, без да се изгражда трета лента. Резервният вариант е планът “Юнкер”, по който също ще се кандидатства за финансиране.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.