Над 400 000 руснаци вече имат “втори дом” в България 557 915 туристи от Руската федерация са били у нас през 2017 г.

Клиенти изпочупиха таксиметров автомобил

63-годишен шофьор пострада при обратен завой, отнел предимство и ударил кола

Мъж от Бяла укривал смъртта на майка си в продължение на три години и прибирал пенсията й

Над 4000 гости посреща Павликени на Празника на яйцето За забавните игри и кулинарни изкушения са осигурени 4000 яйца

Владислав Горанов: България изпълнява всички критерии за приемане в еврозоната

7,3 млн. лева от Европа влизат в Лом

Борисов: До една година влизаме в чакалнята на еврозоната

Сергей Станишев: Чрез влизане в Еврозоната трябва да се стремим влезем в „А“ отбора на ЕС

Една година условно за мъж, теглил пари от чужда дебитна карта

Бизнесдама внесе 70 000 лв. укрити данъци, за да се отърве с лека присъда

Има служебен раздор между мен и Десислава Иванчева, заяви зам.-кметът на “Младост” Румен Русев

Клон падна и удари жена в Русе

Цветан Цветанов се срещна с главния преговарящ на ЕС за Брекзит Мишел Барние

28-годишна помете с колата си 2 патрулки и рани двама полицаи

Пробутаха две различни обувки на пловдивчанка, отказват смяна

Търговец на обувки пробута на клиентка чифт с два различни чепика. След това отказа да смени неизползваемата стока при рекламацията. Куриозната случка се е разиграла в Пловдив преди месец. За некоректното поведение на продавача съобщи Таня Димитрова, регионален шеф на Комисията за защита на потребителите под тепетата, цитирана от “Марица”.

Докато купувачката пазарувала в магазина, всичко било наред. Когато се прибрала вкъщи обаче, жената установила, че в кутията има две обувки от една марка, но от различен модел. Освен в цвета, разминаване имало и във височината на подметката и токчетата. Излъганата дама веднага се върнала в магазина и поискала да бъде уеднаквен чифтът или пък продавачът да върне парите. Търговецът обаче отказал. Затова излъганата клиентка подала жалба в КЗП. След намесата на инспекторите все пак от магазина решили да удовлетворят желанието на купувачката и тя получила две еднакви обувки.

Доста са и оплакванията от некоректни хотели, които се рекламират в интернет с по-голям брой звезди от действителните условия в тях, съобщиха от комисията.

Не са малко и клиенти, които се жалват за неизправни електроуреди или друга техника. Много от тях вече са получили парите си обратно. В част от случаите обаче се оказвало, че просто купувачът не е прочел инструкцията за употреба и просто не знае как да включи и пусне закупения от него телевизор или смартфон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.