Голям залък Какво обичат да си похапват световните лидери

Близо 240 преселници без документи задържаха в Турция

Премиерът Борисов откри „Арена Шумен“ (СНИМКИ) През август стартира "Хемус" от Белокопитово до Търговище

ВМРО чества в Смилево годишнината от Илинденското въстание

Руските балерини отслабвали с бяло вино

„Арена Шумен“ – впечатляваща архитектура и функционалност

И днес не взеха втора проба за чума в Болярово

Гръцка туристка падна от лифта в Драгалевци, няма опасност за живота й

Протести в Австралия заради мерките срещу нелегалната имиграция

Нови случаи на африканска чума по свинете в Румъния

Откриха следи от аварията във Фукушима в калифорнийско вино

Щракнете перфектното селфи час преди залез Дръжте телефона на нивото на лицето или малко по-нагоре, никога отдолу

Али Хаменей: Преговорите с Вашингтон ще бъдат очевидна грешка

Волен Сидеров с контрапроверки по морето

Банков обир в Несебър Отмъкнаха 100 000 лева

Пробутаха две различни обувки на пловдивчанка, отказват смяна

Търговец на обувки пробута на клиентка чифт с два различни чепика. След това отказа да смени неизползваемата стока при рекламацията. Куриозната случка се е разиграла в Пловдив преди месец. За некоректното поведение на продавача съобщи Таня Димитрова, регионален шеф на Комисията за защита на потребителите под тепетата, цитирана от „Марица“.

Докато купувачката пазарувала в магазина, всичко било наред. Когато се прибрала вкъщи обаче, жената установила, че в кутията има две обувки от една марка, но от различен модел. Освен в цвета, разминаване имало и във височината на подметката и токчетата. Излъганата дама веднага се върнала в магазина и поискала да бъде уеднаквен чифтът или пък продавачът да върне парите. Търговецът обаче отказал. Затова излъганата клиентка подала жалба в КЗП. След намесата на инспекторите все пак от магазина решили да удовлетворят желанието на купувачката и тя получила две еднакви обувки.

Доста са и оплакванията от некоректни хотели, които се рекламират в интернет с по-голям брой звезди от действителните условия в тях, съобщиха от комисията.

Не са малко и клиенти, които се жалват за неизправни електроуреди или друга техника. Много от тях вече са получили парите си обратно. В част от случаите обаче се оказвало, че просто купувачът не е прочел инструкцията за употреба и просто не знае как да включи и пусне закупения от него телевизор или смартфон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.