Чавушоглу: Отношенията на Турция с Европейския съюз започват да се нормализират

Йорданка Фандъкова провери новоизградена детска градина в столичния квартал „Младост“ (СНИМКИ)

Внимание! Обирджии нападат туристи в района на Акропола

Румен Петков: ПП АБВ ще сезира и „Морска администрация“ за казуса с нефтонаходището на Галата

България и страните от Вишеградската група с обща позиция в защита на фермерите срещу търговците

В 7 от резервоарите на „Мопанг“ има близо 300 литра гориво Източването ще започне в края на август

КАТ установи близо 4700 нарушения по пътищата за ден, взе над 80 книжки (ВИДЕО)

Постоянен арест за спасител от басейн, обвинен в блудство с деца

Зърнокомбайн изгоря напълно при пожар в Обединение Разследват причините за огъня

Борисов: Не съм доволен от шефката на регистъра, ще има промени до дни

Задържаха голямо количество амфетамини при спецакция в Разград, двама са в ареста

Задържаха мъж, заподозрян за убийство на 38-годишен в столичния квартал „Орландовци“

Кола блъсна 62-годишна жена на пешеходна пътека в Търново

Двубоят Димитров – Джокович от Синсинати пряко по MAX Sport 1 и на Live.A1.bg довечера след 23:00 часа

Турската лира поевтиня под 6 лири за долар

Китайци искат да строят третия лъч на метрото в София

Китайската фирма „Чайна комюникейшън кънстръкшън къмпани“ заедно с българска фирма е сред мераклиите да строят третия лъч на столичното метро. Процедурата за изграждането на най-трудния участък от театър „Зад канала“ през центъра до кв. „Красно село“ е разделена на 4 позиции, съобщава „Капитал“.

Централният участък от третия лъч, за който ще бъде осигурено финансиране по оперативна програма „Транспорт“, е с дължина 7 км. Той е изцяло подземен и ще има 7 станции. Те ще са разположени по трасето от бул. „Владимир Вазов“, ул. „Проф. Милко Бичев“, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“, Орлов мост, бул. „Васил Левски“, бул. „Патриарх Евтимий“, бул. „Прага“, ул. „Г. Софийски“, ВМА, кръстовището на булевардите „България“ и „Гешов“ и улиците „Кюстендил“ и „Житница“.

Сред мераклиите са и две турски компании – едната е познатата „Доуш иншаат ве тинджарет“, която строи част от втория лъч на метрото. Конкурентка й е Guelermak, която е изграждала истанбулското метро. За първи път у нас ще се бори и испанската „Ел Ду“ в обединение с „Конструктора Сан Хосе“. Чешката „Метростав“ дебютира с обединение с „Метропроект – Прага“. Нови са и италианските Seli Overseas и Grandi Lavori Fincosit S.p.A, които са в надпреварата с обединението „Метро София 2015“.

Изпълнителите трябва да бъдат избрани до май, а договорите с тях ще бъдат сключени през юли. Те ще имат три месеца да изготвят работните проекти със срокове за изпълнение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.