Студио Х на „Армията“ Малцина от сегашния отбор ще запазят местата си, важно е кой ще ги запълни

828 нови медицински изделия влизат в болничната помощ 105 пациенти са минали през 4 лечебници за аортни клапи

Сенатът на САЩ одобри Майк Помпео за нов държавен секретар

По работа сме на второ място в ЕС Трудим се по 40,8 часа, а холандците по 30,3 часа

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 27 април 2018

Общински съветници се обединиха заради глоба на Здравко Здравков Главният архитект бил викан в следствието и заради Иванчева

Според социологическите проучвания Ердоган ще спечели изборите в Турция

Писаха слаб 2,88 на държавата Комплексната оценка е най-ниска от седем години насам

Най-малко 10 човека са в неизвестност след порой в израелската пустиня Негев

Пишат нов закон за търговските марки

Ерик Рубин: Казусът с българските граждани, за които се иска екстрадиция, трябва да бъде решен между правосъдните министерства на САЩ и България

КЕВР може да спре сделката с ЧЕЗ (обзор) Регулаторът решава при продажба на над 20% от капитала на енергийно дружество

Мъж крие 3 години трупа на майка си Засега е обвинен само за измама

Бомбичка разби камера на КАТ Самоделката е от миниум и бронз

1200 деца нарисуваха рицаря в себе си

Срокът за прием по промоционалните програми за земеделски и хранителни продукти изтича в края на месеца

До 28 февруари 2015 г. в министерство на земеделието и храните се приемат документи за кандидатстване по промоционалните програми за земеделски и хранителни продукти, насочени към вътрешния пазар на Европейския съюз и към пазара на трети страни, съобщиха от пресцентъра на министерството. Програмите се финансират със средства на Европейската комисия. По тях могат да кандидатстват юридически лица, които са сдружения на производители или на производители и търговци.

Финансират се дейности, които са свързани с връзки с обществеността, реклама, организация на обучения, конференции с участието на журналисти и лекари, промоции в магазини и супермаркети, дегустации, организиране на конкурси, публикации в специализираната преса и интернет, участие в изложби, панаири, национални и международни изложения. Целта е да се улесни, както предоставянето на по-подробна информация за съответните продукти, така и тяхната продажба.

Повече информация за програмите може да намерите на интернет страницата на Министерство на земеделието и храните, в рубриката “Актуално“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.