Тръмп покани Путин на посещение в САЩ

Министър Петкова: Печалбата на НЕК за 2017 г. ще е около 6 милиона лева

Цветан Цветанов: Ясно е, че президентът гледа на Изток и саботира модернизацията на армията

Два влака се сблъскаха в Залцбург, десетки са ранени

В Русия вече по-рядко се пие алкохол

Защо шопът не смее да пипне сутиен?

Рейтингът на Владимир Путин е спаднал със седем на сто след изборите

Инвеститори: Иванчева се разпореждаше с чужди имоти

Евакуация в центъра на Берлин заради 50-килограмова бомба от Втората световна война

Евростат: Близо милион българи имат здравословни проблеми, които оказват влияние в бита

Башар Асад е върнал на Франция връчения му Орден на Почетния легион

Русенската екоинспекция установи тревожно замърсяване на Дунав

Няма да бъдат издавани присъди по делото за смъртта на Принс

Взрив в една от най-големите петролни рафинерии в САЩ

Пълен автобус горя по пътя за Гюешево, няма пострадали хора

През март подновяват ремонтите по автомагистралите Тракия и Хемус

Работата по автомагистралите “Хемус” и “Тракия” ще бъде подновена през март, когато ще бъде отменен режимът на зимно почистване на републиканската пътна мрежа. Това обяви председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров в предаването “Преди всички” по БНР. Очаква се обаче заради рехабилитацията на трасетата да има задръствания и това лято.

През 2014 г. са направени десните платна на съоръженията и движението ще бъде пренасочено по тях, за да може строителите да се заловят с левите.

„От края на 2013 до ноември 2014 г. нищо не беше разплащано и реално по обектите не са извършвани кой знае какви работи“, обяснява Лазаров.

До края на годината трябва да бъде готов най-тежкият участък на магистрала “Тракия” при 67-ия километър. Виадуктът на 61-вия километър и „Бебреш“ на „Хемус“ са по-леки и вероятно ще бъдат готови до есента. Австрийската „Порр“ прави ремонта на виадукта край Церово на магистрала „Тракия“ срещу 7,24 млн. лв.

„Вършилата“ на 61-вия километър се изпълнява от сдружение „Геострой-Мостремонт 97-Пътстрой 92“ за 6 млн. лв. Най-скъпата рехабилитация е на „Бебреш“ на 30-ия километър на „Хемус“. Той се осъществява от ГБС за близо 13 млн. лв. без ДДС.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.