На 16 декември 2018 да почерпят

Пътят на Петър през огън и лед Авантюристът се готви да покрие „Тройната корона” през март

Червеното цвекло нормализира кръвното налягане Подходящи за консумация са и листата

Арестувани са четирима души, включително двама полицаи, за „обида на турското знаме и нация”

Млада жена бе блъсната на пешеходна пътека в центъра на столицата

ЕС призова Турция да се въздържа от всякакво едностранно действие в Сирия

Банско е № 1 и ще остане № 1, заяви Цветан Цветанов на официалното откриване на сезона в курорта

Спешна среща между Спас Русев и Славиша Стоянович

Президентът Радев в Йордания: Не трябва да се инвестира само в магистрали, а и в човешки капитал и научно сътрудничество

Коледата невъзможна за „Левски“, „сините“ пак трагични далеч от „Герена“

Десислава Радева за полицейска проверка през февруари: Стоях в колата на НСО ни жива, ни умряла Тежковъоръжени жандармеристи дърпали шофьора й за ревера

Пилот загина, след като изтребител се разби при кацане в Украйна

Порошенко обяви създаването в Украйна на автокефална православна църква

Цветан Цветанов се срещна с кмета на Банско Георги Икономов

Вижте от птичи поглед как върви строежът на хотел Hyatt Regency в София

Раздвоение: Проф. Танев с две различни мнения за помощните училища

Просветният министър проф. Тодор Танев има две различни мнения за съдбата на помощните училища у нас. Едното е за пред медиите, а другото – официално депозирано становище в парламентарната комисия по образование.

„Аз съм против помощните училища да бъдат закрити. Искам да видя как ще бъдат преструктурирани, за да бъдат по-функционални“, заяви вчера Танев пред журналисти. Според него те не „трябва да бъдат закрити, защото имат огромна полза за обществото“.

На 2 февруари обаче в Народното събрание е внесен документ, подписан от министър Танев. И в него пише следното: „С преустановяване функционирането на помощните училища като такива и превръщането им в центрове за подкрепа на междуличностното развитие ще се постигне отваряне на образователната система за равен достъп до образование на всички деца и ученици, особено на децата и учениците с по-тежки увреждания и здравословни проблеми.“ Документът завършва, че министерството подкрепя предложенията в законопроекта за училищното образование.
Нормативният акт предвижда помощните учебни заведения станат центрове за подкрепа под шапката на общините, но с държавно финансиране. Процесът сериозно притеснява педагозите от училищата, защото това може да доведе и до кадрови смени в тях.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.