КЕВР поиска обяснение от Топлофикация София за високите мартенски сметки

Ученици и студенти дискутираха ролята на Българското европредседателство

Американски психолози откроиха четири вида пияници

БСП настоява КЕВР да провери сделката с ЧЕЗ

Шефът на „Балкантурист“: Кризата а кадри в туризма е много сериозна

Кола блъсна един от създателите на “Новичок”

Чешкият премиер съди словашки вестник за твърдение, че е бил агент на комунистическите тайни служби

Оправдаха окончателно Николай Ненчев по делото за военните униформи

Турската централна банка повиши основната си лихва

Възможни са забавяния на граничните пунктове заради профилактика на информационната система

Обявиха международния конкурс за нов градски център на Велико Търново Архитекти от седем държави ще оценяват предложенията

СОС избира Владимир Клисуров за временно изпълняващ длъжността кмет на “Младост”

Григор измете Симон от Барселона

Изложба представя България като кино дестинация Симон Варсано е автор на снимките

Данък за колите според газовете Облагането на доходите няма да се променя

Шефът на БДЖ: В Товарни превози се очаква дълбока реформа

“Холдинг БДЖ” ЕАД изготвя план за периода 2015-2022 година, като в момента се работи по него. По отношение на „БДЖ-Товарни превози” се очаква дълбока реформа. Това каза пред журналисти изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ” ЕАД Владимир Владимиров по време на дискусия относно икономическото и социално значение и възможности за развитие на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, съобщи „Фокус”.

Владимиров посочи, че когато планът стане готов, първо ще запознаят министъра на транспорта, а след това ще има и публично изявление. „Проблемите в БДЖ са доста и са натрупвани с дълги години, изискват много съсредоточена работа. Правят се сметки за милиони, дори за милиарди левове. Към момента сме в завършваща фаза на плана. Не мога да се ангажирам с точен и краен срок”, заяви Владимиров. Той уточни, че са имали една седмица обмяна на опит с железници, които са извършвали успешни реформи и сега им е нужно време, за да може да бъдат включени в този план една част от нещата, които са видели. Относно това дали в стратегията се предвижда спиране на влакове, Владимиров заяви, че не се предвижда такова нещо.

„Спирането и пускането на влакове зависи преди всичко от държавата. Ние сме изпълнителна услуга. Ако държавата поиска да има повече влакове, ще пуснем повече, ако иска по-малко – ще има по-малко. Търсим по-добро решение от това, което имаме в момента”, обясни Владимир Владимиров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.